حجت الاسلام پناهیان در مراسم معرفی شهید شاخص سال 94 بسیج رسانه کشور در گلستان گفت: با همه موفقیت های که در رسانه بدست آورده ایم در ابتدای راه هستیم.

به گزارش مشرق؛ حجت الاسلام پناهیان گفت: امروز درجهان ما اولین ابزار رسانه است که با اطلاع رسانی آموزش آگاهی و جریان سازی و تغییر فرهنگ معیشت مردم می توان افقی روشن را تدوین ساخت.

وی در ادامه افزود: اگر در حال حاضر بسیج در عرصه  رسانه قدم هایی برداشته  و اگرچه دیر شده است اما تاحالا کار هایی که انجام شده در مرحله مقدماتی بود و الان در حال حاضر یکی از منافع مردم که شدیدا نسبت به آن غفلت شده است عرصه رسانه است.

حجت الاسلام پناهیان افزود: ما باید رسانه را جدی قلمداد و برخی واقعیت ها را تولید و تدوین کنیم، زیرا دشمن در عرصه رسانه وارد شده و سعی دارد با جریان سازی و خبر سازی اقتصاد مرده خود را زنده کند.

وی گفت: رسانه ما از واقعیتهای تولید شده در جامعه عقب است و همین امر باعث شده گروه های منافقین در اطراف کشور پدید بیایند زیرا ما کار رسانه ای نکرده ایم و در عرصه رسانه حقیقت انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را نتوانستیم به جهان معرفی کنیم.

حجت الاسلام پناهیان افزود: درعرصه رسانه به انقلاب بدهکار هستیم و مهمترین کاری  که می توانیم در حال حاضر داشته باشیم کار در رسانه است.

وی گفت: ما هنوز اهمیت و درک رسانه دشمن را باور نکرده ایم و هم اکنون دشمن بیشترین هزینه را در عرصه رسانه انجام میدهد و در حال حاضر ما نیاز به تحول در عرصه رسانه و نیازمند لشکرها تیپ ها و سپاه ها درعرصه های مختلف رسانه هستیم تا بتوانیم در برابر حجمه های دشمن ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام پناهیان در ادامه افزود: باید درعرصه رسانه انقلابی ایجاد کنیم و با بکارگیری ادبیات مناسب سوتفاهم های ایجاد شده در جامعه را بر طرف و واقعیت ها را روشن کنیم تا دشمن نتواند از دو قطبی بودن سو استفاده کند.

وی در پایان افزود: ما به یک جنبش  و یک تحول عظیم و اساسی رسانه ای نیازمندیم تا بتوانیم همدلی و هم زبانی ملت فهیم ایران را به رخ جهانیان بکشانیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس