کد خبر 418876
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

کارشناس داوری فوتبال گفت: تکرار بازی تراکتورسازی و نفت ممکن نیست و فغانی هم کاری خلاف قوانین انجام نداده و به نظر می‌رسد مشاوران وزیر به وی اطلاعات درستی نمی‌دهند.

به گزارش مشرق، علی خسروی در خصوص اظهارات اخیر محمود گودرزی مبنی بر اینکه «احتمال تکرار بازی تراکتور‌سازی و نفت تهران وجود دارد و دستور داده‌ام تیم داوری این مسابقه تنبیه شوند»، اظهار داشت: من فکر می‌کنم این نقل قول‌هایی که از سوی وزیر ورزش می‌شود بیشتر گمانه‌زنی است به این خاطر که نه امکان تجدید بازی وجود دارد و نه تیم داوری مستحق تنبیه است.

وی ادامه داد: اگر منظور وزیر این است که داور برای تراکتورسازی پنالتی نگرفته باید بگویم خود فغانی صراحتا اعلام کرده؛ آن صحنه را ندیده است. در آن صحنه مدافع نفت، شورت بازیکن تراکتورسازی را کشید تا زمین نخورد و نه تنها داور بلکه هیچ کارشناسی در حین بازی صحنه خطا را ندید اما عکاسان توانستند صحنه را شکار کنند.

کارشناس داوری تصریح کرد: قصد دفاع از فغانی را ندارم اما وقتی او خودش اعلام کرده مثل خیلی‌ها صحنه خطا را ندیده نمی‌شود به او خرده گرفت. تمامی کارشناسان هم با دیدن صحنه از روی عکس و تصویر تلویزیونی اعلام کردند خطای پنالتی صورت گرفته است. در حقیقت داور کاری برخلاف قوانین انجام نداده است.

خسروی با تاکید بر اینکه به مردم تبریز در چند روز اخیر بی‌جهت وعده داده می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان تصمیم بگیرند بازی تراکتورسازی و نفت تهران را تکرار کنند کار خلاف قوانین فیفا انجام می‌شود و در آن صورت امکان اینکه فوتبال ایران به حالت تعلیق درآید وجود دارد چون این اتفاق با فشار دولت انجام شده است.

وی گفت: به نظر من مشاوران وزیر در این مورد اطلاعات خوبی به وی نمی‌دهند. از طرفی فدراسیون توپ را به سمت وزارت ورزش انداخته در حالی که خودشان باید در این زمینه پاسخگوی افکار عمومی باشند. تعجب می‌کنم از کفاشیان که علیه داور صحبت کرده است. به نظر می‌آید او روی امواج سوار شده و به هر سمتی که امواج می‌روند او هم می‌رود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس