کد خبر 418722
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴

هزاران مسافر در فرودگاه بین المللی شهر لندن واقع در منطقه 'رویال داکز' روز سه شنبه به دلیل آنچه وجود خرابی در باند پرواز این فرودگاه خوانده شده است، از پروازشان جا ماندند.

به گزارش مشرق، روزنامه ایندیپندنت به نقل از مقامات این فرودگاه نوشت: به دلیل تعمیرات ضروری که صبح سه شنبه در باند پرواز بایستی صورت می گرفت شماری از پروازها لغو یا با تاخیر مواجه شدند.

این روزنامه انگلیسی افزود: 50 پرواز در جریان تعمیر باند این فرودگاه که در شرق لندن واقع شده، لغو شده و دست کم 26 پرواز ورودی به سایر فرودگاه های مجاور آن منتقل شده اند.

در همین حال رسانه های شنیداری در این انگلیس از امروز صبح (سه شنبه) به مسافران تاکید می کردند که پیش از عزیمت به این فرودگاه با دفاتر هواپیمایی شان تماس گرفته و از اینکه پروازشان صورت می گیرد؛ مطمئن شوند.

فرودگاه شهر لندن از آن جهت اهمیت دارد که نسبت به سایر فرودگاه های بین المللی همچون هیترو و گاتویک که در حومه و یا خارج از لندن می باشند، نزدیک تر می باشد.

گزارش های منتشر شده از فرودگاه شهر لندن حاکی از ادامه ازدحام گسترده مردم در ترمینال های این فرودگاه به رغم از سرگیری پروازها است.

براساس این گزارش ها، بسیاری از مسافران از تاخیر صورت گرفته گلایه مند هستند، اما به دلیل زمان بالای تاخیر صورت گرفته، شرکتهای هواپیمایی توان پرداخت خسارت به مسافران را نخواهند داشت.

یک سخنگوی فرودگاه لندن در همین ارتباط گفته است: باند فرودگاه هر شب پیش از بسته شدن فرودگاه در ساعت 10:30 و گشایش آن در ساعت 6 صبح چک می شود. در بررسی های صورت گرفته در صبح امروز (سه شنبه)، متوجه شدیم که این باند به دلیل ناهمواری، نیازمند تعمیر می باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در صفحه توییتر فرودگاه شهر لندن، پروازهای این فرودگاه مجددا از سر گرفته شده است اما به دلیل تاخیرات ناشی از مشکل بوجود آمده در صبح امروز، تا برقراری نظم کامل در پرواز ها ، تاخیرها همچنان ادامه خواهد داشت.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس