کد خبر 417646
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

تکفیری‌های داعش با کمک 17 خودروی بمب‌گذاری شده، ساختمان استانداری الانبار را تصرف کردند.

به گزارش مشرق، «فالح العیساوی» نماینده رئیس شورای استانداری الانبار اعلام کرد که به دولت عراق درباره انتقال تجهیزات نظامی داعش از سوریه به عراق بارها هشدار داده است اما کسی به هشدارهای او توجه نکرده است.

وی در یک کنفرانس خبری که خبرنگار شبکه «عراق القانون» نیز حضور داشت گفت: نیروهای امنیتی در استان الانبار، انتظار حمله تکفیری‌های داعش را داشتند و تکفیری‌ها نیز با بیش از 17 خودروی بمب‌گذاری شده به طرف یگان‌های امنیتی مستقر در نزدیکی ساختمان دولتی و ساختمان استانداری حرکت کردند و همین مسئله موجب شد آنها بتوانند، این دو ساختمان را تصرف کنند.

العیساوی در ادامه، اخبار منتشر شده مبنی بر سقوط فرماندهی عملیات الانبار و شورای استانداری این استان را تکذیب کرد و گفت که این دو نهاد در خارج از شهر الرمادی قرار دارند. اما با این وجود تکفیری‌ها بر برخی مناطق استراتژیک در الرمادی سیطره یافتند زیرا نیروهای امنیتی کشور از سلاح لازم برای مقابله با تروریست‌ها برخوردار نبودند.

وی تاکید کرد که داعشی‌ها جنایاتی غیر انسانی علیه مردم مناطق اشغال شده در الرمادی انجام داده‌اند که اعدام 503 نفر یکی از این موارد است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس