در هفته سی ام لیگ برتر مربیان تیم‌ها اظهار نظرهای مختلفی درمورد بازی‌ها داشتند.

گروه ورزشی مشرق، هفته سی ام لیگ برتر هم به پایان رسید تا در نهایت سپاهان قهرمان لیگ برتر شود و تراکتورسازی و نفت در رده های بعدی بایستند.
در این هفته غیر از دربی پایتخت، 7 دیدار دیگر همزمان برگزار شد و پیکان هم به دسته یک سقوط کرد. اظهارات سرمربیان برخی از تیمهای لیگ برتری را در زیر بخوانید:

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ برتر ایران

پدیده 0 - ذوب آهن 0

مرزبان: فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم

از خداحافظی مرزبان تا فشار قبر برای یک سرمربیعلیرضا مرزبان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر ذوب آهن گفت: بازی خوب و جان داری را شاهد بودیم. داوری را خوبی از سوی حاج بابایی شاهد بودیم و دو تیم شرافتمندانه در مقابل هم ایستادند.

وی افزود: در خصوص فصل آینده باید قاطعانه بگویم که در این تیم نمی‌مانم. ابتدای فصل که با پدیده شروع کردم شفاف و واضح از برنامه‌ام صحبت کردم. در سال نخست قرار ما این بود که 35 امتیاز کسب کنیم که به 33 امتیاز رسیدیم و در لیگ ماندیم اما برای سال‌های آینده شرایط را خیلی مناسب نمی‌بینم و ترجیح می‌دهم که در این تیم نمانم.

وی درباره این که چرا از حسین مهربان از لیست 18 نفره نیز استفاده نمی‌کند پاسخ داد: برای ورود یک بازیکن جوان به سطح اول فوتبال ایران باید صبورانه عمل کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی‌اش باشیم. با بازی‌ای که مهربان در برابر پیکان ارائه داد، تصمیم گرفتم تا برای بهتر شدن سطح عملکردش از وی کمتر بازی بگیرم.

مرزبان در پاسخ به این سوال که راه آهن و فرهاد کاظمی شرایط به مراتب سخت‌تری نسبت به پدیده داشتند ولی نتایج خوبی گرفتند، گفت: هیچ گاه نمی‌توان تیم ریشه‌داری مثل راه آهن را با تیمی که سال نخست حضورش در لیگ برتر است، مقایسه کرد

گل‌محمدی: امروز از بهترین روزهای زندگی‌ام بود

از خداحافظی مرزبان تا فشار قبر برای یک سرمربییحیی گل‌محمدی درباره بازی هفته آخر تیمش در برابر پدیده گفت: بازی حساسی برای ما بود زیرا هنوز آسیایی شدن‌مان تا این بازی قطعی نشده بود. خوشحالم که با کسب یک امتیاز جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوردیم.

وی درباره این که داربی را دیده یا نه گفت: متاسفانه نتوانستم بازی را ببینم و تنها گل بازی را در گوشی دوستم دیدم. درباره ذوب‌آهن باید بگویم خوشحالم که بازیکنان توانستند مزد زحمات خود را بگیرند و با وجود عدم نتیجه‌گیری در ابتدای فصل توانستیم به روند خوبی برسیم و در پایان در جمع چهار تیم برتر ایران قرار بگیریم.

سرمربی ذوب آهن افزود: آسیایی شدن ذوب آهن و برد پرسپولیس در داربی روز فوق‌العاده‌ای را برایم رقم زد.

گل‌محمدی درباره آینده کاری‌اش هم تصریح کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید صحبت‌های لازم صورت گیرد.


ملوان 1 - نفت مسجد سلیمان 0

کریمی: در آتش فری‌کله‌پز ما هم سوختیم

از خداحافظی مرزبان تا فشار قبر برای یک سرمربیفیروز کریمی سرمربی تیم ملوان در صحبت‌های خود اظهار داشت: ابتدا میلاد رسول اکرم را به همه مردم ایران و به خصوص مردم انزلی تبریک می‌گویم. پیروزی تیم ملوان و باقی ماندن در لیگ برتر آن هم در یک بازی سنگین در شب مبعث یک ویژگی خاصی به این اتفاق می‌دهد جا دارد از تمام اصحاب رسانه تشکر کنم.

وی در ادامه افزود: ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم کسب امتیاز در طول هفته‌هایی که گذشت کار بسیار سختی بود. با یک وفاق و همدلی عمومی و کمک خدا مدیریت، هیأت مدیره، کادر اجرایی‌، کادر فنی و بازیکنان خوب، طرفداران و رسانه‌ها توانستیم به هدفمان برسیم.

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ از مردم خوب گیلان تشکر می‌کنم. ملوان متعلق به گیلان نیست و بلکه به همه مردم ایران تعلق دارد. از محجوب تشکر می‌کنم او در این مدت تنهایی بار تیم را به دوش کشید. او یکه و تنها میلیاردها تومان از جیب خود برای این تیم خرج کرد و باید قدر او را بدانیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: من پیش از اینکه به انزلی بیایم چند پیشنهاد خوب داشتم. اما با اعتمادی که بازیکنان به من داشتند و رفاقت 20 ساله‌ای که با محجوب داشتم آمدم. تقریباً فشار در این مدت مثل فشار شب اول قبر بود. اگر بخواهیم اندازه‌گیری کنیم کمتر از فشار شب اول قبر نبود.

فیروز کریمی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: بازی‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم به خصوص امروز تیم نفت مسجد سلیمان نشان داد روح پهلوانی و جوانمردی دارد. در مقابل یک تیمی مثل ما سراپا فوتبالی و با تمام وجود ایستادند. من دلیل بازی آنها را فقط جوانمردی می‌دانم. حق آنها پیروزی بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد دروازه‌بان تیم ملوان گفت: می‌خواهم فیلم بازی امروز را به باشگاه رئال مادرید ارسال کنم. دروازه‌بان تیم ما از یک قدمی، پنج قدمی، ده قدمی همه توپ‌ها را می‌گرفت. گلر ما با دست، پا، سر با هر جایی که می‌توانست می‌چرخید و توپ را می‌گرفت. حالا می‌خواهم دو پا و یک دست او را ببندم و به باشگاه رئال‌مادرید ترانسفر کنم(با خنده).

کریمی در مورد قضاوت داور این دیدار گفت: فکر نمی‌کردم داور این دیدار از پس بازی بر بیاید، داور کم تجربه‌ای بود. برخلاف تصور فوتبالی‌ها این بازی بسیار سنگین از آب درآمد. نفت مسجد سلیمان چند محروم و چند مصدوم داشت و تصور همه این بود که خیلی بازی سنگینی در پیش نداریم. از بازی سپاهان، تراکتور، سنگین‌تر بود. از همه افرادی که تیم ما را یاری کردند تشکر می‌کنیم.

فیروز کریمی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان تیم ملوان را تنها نگذارند، نگاه ملوان نباید نگاه به شهرستان باشد. استان باید به این تیم افتخار کند حیف است که این تیم تنها بماند، ملوان متعلق به مردم است.

کریمی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: این تیم برای فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. چند نفر از بازیکنان واقعاً به قدری در طول بازی دویدند که باید روی 7-8 نفر از آنها را به خاطر تلاشی که کردند ببوسم. فصل آینده اگر بودم که قطعاً در خدمت تیم هستم. اگر نبودم که مردم به بزرگی خودشان من را ببخشند. به هر حال بضاعت من هم به این اندازه بود، کم کاری نکردم اگر قصوری داشتم آن را روی کم کاری‌ام نگذارند. دست همه را می‌بوسم امیدوارم در مراحل زندگی موفق باشید.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: من اعتقادم به خدا است خدا همیشه در کنارمان است برخی مواقع نفس ما اجازه نمی‌دهد خدا را ببینیم. توکل ما به خدا بود اما متوسل شده بودیم به معصومین و دقیقه آخر لطف الهی شامل حال ما شد.

وی در مورد اینکه از افرادی که ف.ک ها را در فوتبال مطرح کردند، گفت: این وصله‌هایی که به ف.ک‌ها زدند وصله‌های بی‌دلیلی بود. آن حرف‌ها زائیده تفکر معلول یک مشت آدم بود. ما خودمان هم متوجه نشدیم داستان ف.ک‌ها چه بود البته همه آتش‌ها زیر سر فری‌کله‌پز است. ما هم در آتش آن سوختیم. وصله‌ها به ما چسبید و محروم شدیم. از خدا می‌خواهم آنهایی که به ما جفا کردند جواب آنها را بدهد من از آنها راضی نیستم، فرهاد کوهکن، فرهاد کاظمی،‌ که در حق آنها ظلم شد باید خدا آنهایی که باعث و بانی این کار بودند را به جزایشان برساند.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: به همه همکارانم که در لیگ برتر نتیجه گرفته‌اند تبریک می‌گویم. خدا را شکر که دوستان ما هم در لیگ برتر موفق شدند و نتیجه گرفتند. ما امسال کارمان خیلی سخت بود. تیم ملوان تنها انتهای جدول نبود چرا که با شش امتیاز اختلاف در انتهای جدول بودیم و به شکل عمیقی در انتهای جدول مانده بودیم. هرچه امتیاز جمع می‌کردیم هیچ تأثیری در کارمان نداشت اما باز هم به لطف خدا توانستیم موفق شویم.

مکوندی: ملوان جوانمردانه بازی کرد

از خداحافظی مرزبان تا فشار قبر برای یک سرمربیبهروز مکوندی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در صحبت‌های خود اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید به مردم خوب انزلی سرمربی تیم، هیأت مدیره این پیروزی را تبریک بگویم. برای تیم ملوان سال آینده آرزوی موفقیت دارم. با توجه به اینکه ما به این پیروزی نیاز داشتیم می‌دانستیم آنها نیز قطعاً به ما فشار می‌آورند موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتم اما با توجه به استرس به واسطه اینکه با باخت ملوان حذف می‌شود نمی‌توانستم به اهداف خودشان برسند و موقعیت‌های زیادی را ملوانی‌ها از دست دادند.

وی در ادامه افزود: تیم ما جوان بود و خیلی‌ها را در اختیار نداشتیم اما جوانمردانه بازی کردیم. ملوان اگر پیروز شد به خاطر بازی خوبی بود که از خود به نمایش گذاشت کسی نمی‌تواند بگوید ناجوانمردانه بازی کردند چرا که بازی کاملاً جوانمردانه بود.

مکوندی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: از داوری نمی‌توانم بگذرم اما برد ملوان نیازی به داوری ندارد من از نحوه قضاوت داور راضی نیستم البته ربطی به برد ملوان ندارد حتی شاید در برخی موارد به ضرر آنها قضاوت کرد اما نحوه قضاوت او خیلی خوب نبود. البته نمی‌توانیم تیم نفت را با ملوان، سپاهان قیاس کنید چرا که اولین سال ما در لیگ برتر بود بازیکنان ما که امروز بازی کردند از لیگ استانی به لیگ برتر آمدند فاصله فنی زیاد است.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: دروازه‌بان ما منهای جام حذفی که در چارچوب دروازه قرار گرفته بود امروز برای اولین بار دروازه‌بان تیم ما در لیگ برتر بود. او یکی از دروازه‌بانان خوب ‌آینده کشور می‌شود اما اگر غیرفنی هم بخواهیم حساب کنیم بازیکنان ما با جو تماشاگران چنین ورزشگاهی روبه‌رو نبودند انتظار ما غیر از این نبود.

مکوندی در ادامه صحبت‌های خود گفت: بنده خیلی سال قبل با تیم صنعت نفت آبادان در این ورزشگاه فوتبال بازی کردم و می‌دانم جو این ورزشگاه چطور می‌شود. می‌دانستم تا لحظه آخر از تیم خود حمایت می‌کنم فکر می کنم مزد حمایتشان را ملوانی‌ها امروز گرفتند انتظاری غیر از این هم نمی‌رفت.

وی در مورد فعالیت فصل آینده خود گفت: اینکه من کجا مربی‌گری کنم بستگی به این دارد که کدام تیم من را بخواهد، باشگاه‌ها باید من را بخوانند حالا شاید لیگ یک هم من را نخواهد قطعاً اگر پیشنهادی شود به آن فکر می‌کنم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه صحبت‌های خود گفت: من امسال بازیکنان جوان زیادی در ترکیب داشتم نیم‌فصل اول سه بازیکن خارجی گرفتیم اما تلاش ما این بود که از بازیکنان باتجربه استفاده کنیم تا در لیگ بمانیم یکسری مسائل بود که به تیم ما لطمه زد من اعتقادم این است که باید از تجربه بازیکنان پخته در تیم استفاده کنیم و از جوانان در کنار آنها باید بهره‌مند شویم.

وی در مورد برنامه‌ریزی لیگ برتر گفت: اعتقاد دارم که اگر از اول برنامه لیگ را اعلام کردند باید خیلی تغییرات ایجاد نشود چرا که مربی طبق برنامه‌هایی که ارائه شده برنامه‌ریزی کرده و تغییرات باعث می‌شود برنامه مربی به هم بریزد به نظرم باید برای ضربه نخوردن فوتبال کشورمان باید اشکالاتی که در برنامه‌ریزی‌ها وجود دارد رفع شود.

مکوندی در پایان صحبت‌های خود گفت: من در حدی نیستم که بازیکن به تیم ملی دعوت کنم ملوان بازیکنان بزرگی را به تیم ملی داده و مربیان بزرگی مثل صالح‌نیا در انزلی هستند که با همفکری با پیشکسوتان در طول این سالها بازیکنان بزرگی را به تیم ملی معرفی کرده‌اند.




سپاهان 2 - سایپا 0

فرکی: این قهرمانی لطف خدا بود

از خداحافظی مرزبان تا فشار قبر برای یک سرمربیحسین فرکی پس از قهرمانی سپاهان در چهاردهمین دوره لیگ برتر گفت: از این قهرمانی خیلی خوشحالم و آن را به مردم خوب اصفهان، هواداران و همه شهدا تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: خوشحالم که یک بار دیگر توانستیم قهرمانی را به مردم اصفهان تقدیم کنیم و این لطف خداست. تلاش بچه‌ها باعث شد سپاهان یک بار دیگر قهرمان شود.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه نمی‌تواند خوشحالی‌اش را با زبان بیان کند، گفت: با همه وجودم لبریز از خوشحالی‌ام و می‌دانم مردم اصفهان هم چنین حالتی دارند. فضای ورزشگاه نیز نشان می‌دهد که مسئولان باشگاه ما اعتقاد زیادی داشتند و تلاش در اولویت آنها بود. قهرمانی تا حدودی دست خودمان بود اما لطف خدا باعث شد به این قهرمانی برسیم.

فرکی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرد دیدار تراکتورسازی و نفت با تساوی 3 - 3 به پایان برسد تا سپاهان قهرمان شود، گفت: نه؛ چون وقتی نتیجه را در میانه‌های بازی پرسیدم گفتند 3 بر یک تراکتورسازی پیش است اما وقتی لحظه آخر شنیدیم مساوی شده همه منتظر پایان بازی بودیم. تمرکزمان روی کار خودمان بود اما وقتی خبر رسید آن بازی با نتیجه مساوی پایان یافت، همه بازیکنان بی‌نهایت خوشحال شدند و در ورزشگاه جشن برپا شد.




تراکتورسازی 3 - نفت تهران 3

تونی اولیویرا: به ما کلک زدند

از خداحافظی مرزبان تا فشار قبر برای یک سرمربیتونی اولیویرا در صحبت‌های خود اظهار داشت: هواداران امروز تیم تراکتور را خوب هدایت کردند اما بازی جنجال شد. ما یک گل زودهنگام خوردیم اما توانستیم نتیجه را جبران کنیم و بازی را به تساوی بکشانیم. نیمه دوم اتفاقی افتاد که خودتان شاهد بودید. وقتی گل سوم را زدیم توانستیم جایگاه خودمان را پیدا کنیم و از ضدحملات استفاده کنیم. در آن لحظه اتفاقات کلیدی باز هم رقم خورد و راه‌های خروجی کوتاه شد و نفت از آن بحران خارج شد و بازی با نتیجه تساوی تمام شد.

وی در مورد داوری امروز اظهار داشت: اگر یادتان باشد  این داور بازی با سپاهان با ما چه کرد همه می‌دانند در آن دیدار چه اتفاقی رخ داد بازی سپاهان با تراکتورسازی آن کسی که تیم سپاهان را از پایین به بالا آورد فغانی بود او آنها را از پایین به بالا آورد و نتیجه لیگ را عوض کرد و فقط این اتفاق امروز تکرار نشد.

سرمربی تیم تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: شما می‌دانید چه اتفاقی افتاده است همچنین شبی بازی سپاهان و تراکتورسازی را اشتباه به سود سپاهان گرفت مردم ناراحت هستند نه به خاطر امروز به خاطر اتفاقاتی که در اصفهان رخ داد.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: آنها به ما کلک زدند و نباید او به تبریز می‌آمد بلکه باید به اصفهان می‌رفت و در جشن قهرمانی سپاهان شرکت می‌کرد.

منصوریان: کار کثیف و غیرحرفه‌ای انجام دادند

از خداحافظی مرزبان تا فشار قبر برای یک سرمربیعلیرضا منصوریان پس از تساوی 3 بر 3 مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: به همه خسته نباشید می‌گویم از نظر کادر فنی و مدیریت باشگاه بازیکنان ما قهرمان لیگ هستند آنها با تمام وجود بازی کردند قبل از بازی به تونی اولیویرا گفتم یا شما ما را می‌برید یا ما شما را و یکی از ما قهرمان می‌شود اما 6، 7 دقیقه آخر بازی یک کار غیرحرفه‌ای و کثیف انجام شد گفتند سپاهان بازی را مساوی کرده و برنامه حمله و دفاع ما و تراکتورسازی را به هم زده‌اند.

وی ادامه داد: نتوانستیم از 6 دقیقه وقت اضافه خودمان سود ببریم ای کاش اول بازی یا تراکتورسازی گل چهارم را به ما می‌زد و یا ما می‌توانستیم گل چهارم را بزنیم کار غیرحرفه‌ای را عملیاتی کردند. یک نفر دستش را بالا برد و گفت بازی 2، 2 شده است.

وی در مورد اینکه آن شخص چه کسی بود گفت: نمی‌دانم همه جا را من تراکتوری می‌دیدم. فقط دیدم دست یک نفر بالاست و به علامت 2 بر 2 کار کثیفی بود البته من به سپاهان تبریک می‌گویم و به اصفهان که قهرمان لیگ شدند 2 سال است که سرنوشت حسین فرکی را تیم نفت رقم می‌زند.

منصوریان با اشاره به شرایط مسابقه گفت: بازی 3 بر یک باخته را به تساوی کشاندیم ای کاش این کار زشت انجام نمی‌شد که یا تراکتورسازی بازی می‌کرد و دو گل می‌زد و یا ما به پیروزی می‌رسیدیم آنها فکر می‌کردند قهرمان هستند و دروازه‌بان آنها وقت تلف کرد من هم به تونی اولیویرا در پایان بازی بابت قهرمانی تبریک گفتم این اتفاقات غیرفوتبالی رخ داد مردم تبریز حلالمان کنند.

وی در مورد اینکه چه صحبتی برای آرامش مردم آذربایجان دارید گفت: می‌خواهم به آنها تبریک بگویم وقتی وارد ورزشگاه شدم با خودم گفتم این تماشاگران دو ساعت قبل از بازی خسته می‌شوند اما آنها 5 ساعت قبل از بازی هم انرژی داشتند اکنون می‌فهمم که چرا می‌گویند بازی در ورزشگاه تبریز لذت دارد سالها این حرف را شنیده بودم. از نظر من هر سه تیم قهرمان هستند هم تراکتورسازی، هم سپاهان و هم نفت زیرا اختلاف ما فقط یک امتیاز است به مردم اصفهان هم تبریک می‌گویم هر چند نمی‌دانم چه کسی این اتفاق زشت را رقم زد و اجازه نداد 8 دقیقه ‌آخر بازی تراکتورسازی به ما حمله کند و ما به ‌آنها حمله کنیم.

سرمربی نفت در مورد داوری مسابقه گفت: در مورد داوری اصول اخلاقی را همیشه رعایت کرده‌ایم و اینکه داوری را به نقد نکشیم فغانی بهترین داور آسیاست.هر چند به نظر من با توجه به وقت‌های تلف شده بازی داور می‌توانست سه دقیقه و نیم هم اضافه بگیرد تراکتورسازی فکر می‌کرد قهرمان شده و بازی را مدیریت می‌کرد ما هم تلاش می‌کردیم گل چهارم را بزنیم به عقیده من 6، 7 دقیقه آخر این بازی 6، 7 دقیقه تلخ فوتبال ایران بود که انتقال خبر به شکل تمیزی صورت نگرفت.


دراگان اسکوچیچ
 دراگان اسکوچیچ در نشست خبری تیم فولاد خوزستان مقابل صبا اظهار داشت: مسابقه خیلی خوبی بود. قبل از بازی امیدوار بودیم به دلیل وقت اندکی که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داریم، با کسب نتیجه مناسب جواز این مسابقات را به دست آوریم. امیدوار بودم که بازیکنانمان این مسابقه را دست کم نگرفته و با انگیزه و امید بازی کنند. خوشبختانه چنین اتفاقی افتاد. هرچند که متاسفانه نتوانستیم جواز لیگ قهرمانان را به دست آوریم. 

او ادامه داد: ما در این فصل سختی های فراوانی کشیدیم اما متاسفانه سرانجام با تفاضل گل کمتر از رسیدن به لیگ قهرمانان فصل آینده باز ماندیم. لازم است که از باشگاه، مدیریت تیم و کلیه هواداران فولاد تشکر کنم. خوشحالم که برای برد به میدان آمدیم و نتیجه مورد نظر را در این بازی گرفتیم.

سرمربی فولاد در رابطه با تیم صبا اظهار داشت: من همیشه در مورد تیم خودم صحبت کردم و درباره رقیب حرف نمی زنم. 

او در رابطه با این سوال که صبا روی دو اشتباه فردی گل خورد، اذعان داشت: مزه فوتبال به همین است زمانی ما اشتباه می کنیم و حریف استفاده می کند و زمانی حریف اشتباه می کند و ما استفاده می کنیم. البته صبا در طول بازی دو اشتباه نداشت بلکه چهار اشتباه فردی کرد که ما از دو موقعیت استفاده کردیم.

اسکوچیچ در خاتمه در این باره که در بین صدرنشینان، طرفدار کدام تیم بوده است گفت: من مربی فولاد هستم و نسبت به تیم خود تعهد دارم، من یک مربی حرفه ای هستم و این زیبنده یک مربی حرفه ای نیست که نسبت به تیم دیگری احساس قلبی و تعهد داشته باشد. با این حال لازم می دانم به قهرمان لیگ سپاهان تبریک بگویم که مجموعه بسیار خوبی در کنار یکدیگر گرد آوردند و قهرمان شدند.

فرهاد کاظمی
فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در کنفرانس خبری پایان دیدار با گسترش فولاد تبریز گفت: خدا را شاکرم که این بازی را بردیم زیرا همه عوامل تیم راه آهن برای این بازی تلاش کردند و من از بازیکنانم تشکر می‌کنم البته در این میان اعضای هیئت مدیره باشگاه نیز زحمات زیادی را متحمل شدند تا تیم ما در لیگ برتر باقی بماند.

وی تصریح کرد: امروز مثل یک معجزه بود به گونه ای که انگار ما قهرمان لیگ برتر شدیم و این برد را به مردم شهرری تقدیم می‌کنیم ضمن اینکه از رسانه‌ها هم تشکر کنم و تاکید داشته باشم که زحمات آن‌ها را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.
کاظمی درخصوص ادامه همکاری خود با تیم فوتبال راه آهن تصریح کرد: درباره فصل آینده با من صحبت کرده‌اند اما مسئولان تیم تأکید داشتند که این مسئله رسانه‌ای نشود و تا زمانی که تکلیف باشگاه راه‌آهن روشن نشده که آیا مسئولیت آن را وزارت نفت قبول می‌کند یا نه، در این باره صحبت نمی کنیم. 

وی درخصوص اینکه گفته می شد از وزارت نفت پاداش دریافت کرده تا تیم راه آهن را در لیگ برتر حفظ کند افزود:تا این لحظه هیچ پولی نگرفتم نه به عنوان حقوق و نه به عنوان پاداش هیچ مبلغی را از باشگاه راه‌آهن دریافت نکردم.
وی در پایان تصریح کرد: به شخصه از قهرمانی تیم فوتبال سپاهان خوشحالم و این قهرمانی را به سپاهانی‌ها و مردم خوب اصفهان تبریک می‌گویم.

فراز کمالوند
فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد تبریز در کنفرانس خبری پایان دیدار با راه‌آهن گفت: بازی خوبی بود. تیم راه‌آهن تیمی بود که فیزیکی بازی می‌کرد و کمتر صحنه‌های حساسی را بر  روی دروازه‌ها می‌دیدیم و بازی بیشتر در میانه‌های میدان بود.
وی در ادامه تصریح کرد: بین دو نیمه بازیکنان من در رختکن همگی زخمی بودند و منصفانه‌ترین نتیجه بازی تساوی بود. آن‌ها از تک موقعیتی که داشتند به گل رسیدند و ما هر چه تلاش کردیم نتوانستیم به نتیجه دلخواه خود برسیم. ما در این بازی دنبال این بودیم که رتبه خود را در جدول بهبود ببخشیم.

کمالوند ادامه داد: من از بازیکنانم ناراحتم به دلیل این که نکات فنی را خیلی خوب به آن‌ها گوشزد کرده بودم اما در نهایت ما از همان ناحیه گل خوردیم. 

وی درباره ماندن یا رفتن خود از تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اشاره کرد:در حال حاضر دو،‌ سه روز استراحت می‌کنم و بعد از درباره فصل آینده تصمیم‌گیری می‌کنم.

سرمربی گسترش فولاد در پایان پیرامون قهرمان نشدن تراکتورسازی تبریز گفت: حق تراکتور بود که با این بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، قهرمان چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شود و من از اینکه تراکتورسازان قهرمان نشدند بسیار ناراحتم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

عبدالله ویسی
 عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی استقلال خوزستان در برابر پیکان تهران اظهار داشت: بازی پر استرسی را پشت سر گذاشتیم اما متاسفانه امروز اوج بدشانسی‌های ما بود.

وی افزود: در دو بازی گذشته بدشانسی اوردیم و این سبب شد که در این موقعیت قرار بگیریم.

سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: تیم ما از نظر خلق موقعیت در لیگ چهاردهم جزو بهترین‌ها بود اما متاسفانه در دفاع بد بودیم و وضعیت امروز تیم به همین دلیل است.

وی با بیان اینکه خوشحالم که در موقعیت پیکان قرار نداریم، عنوان کرد: در پلی آف یک جنگ تمام عیار داریم و همه سعی خودمان را برای بقا در لیگ بر‌تر به کار می‌گیریم.

ویسی بیان کرد: از مس کرمان شناخت کمی داریم اما از فردا تمریناتمان را از سر می‌گیریم و امیدواریم با شکست دادن مس در لیگ بمانیم.

وی در پاسخ به پرسش درباره اینکه شما وعده حضور در نیمه بالای جدول را داده بودید، عنوان کرد: تیم پیکان تیمش را برای آسیایی شدن بسته بود و مردم خوزستان باید از وضعیت امروز استقلال خوزستان خوشحال باشند.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: ما خوش شانسیم که به لیگ یک سقوط نکردیم و امیدوارم با حمایت رسانه‌ها و مسئولان در لیگ بر‌تر بمانیم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • تاسف ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    سر مارا بریدن ....داور با اخراج بیمورد تیموریان وپنالتی نگرفتن....و عض. فدراسیون هم با دروغ اعلام کردن نتیجه بازی سپاهان...ننگ به این فوتبال
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    و این است که ما تو فوتبال دنیا پیشرفت میکنیم......... حق کشی ناداوری تبانی دلالی وصدالبته پیشرفت جمع کنید فوتبال را تا کار دست خودمان ندادیم....
  • ایذین سس ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    به لطف تاج و دارودسته اش !!!!!
  • مازیار ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    حالا اگه برده بودید و قهرمان میشدیدنه داوری بد بود و نه زمین کج بود!مشکل شما تراکتوری ها این بود که خودتون رو قبل از بازی قهرمان میدونستید
  • ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    بیایید با هم خوب باشیم...
  • ایسان ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    خجالت بکشید..... با احساسات صدهزار تراختوری بازی کردید من نمیدونم دیگه چی بگم
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    سپاهان هميشه قهرمان.....خوبه جنبه باخت رو داشته باشيد
  • علیرضا ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    اقای فیروز کریمی دقت کن مبعث پیامبر نه میلاد پیامبر
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    فساد در داوری فونبال ایران بی دادد می کند
  • سعید ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    بنظر شما فدراسیون توانایی قطع تلفن و اینترنت ورزشگاه را دارد؟؟؟؟
  • محراب ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    آقایون داداشام اینجه فوتباله آقایون داداشام فوتبال چیز کثیفه پس فوتبال کثیف واس ماس
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    همه باشگاهها باید اعتراض کنند اگر امروز مسببان مجازات سخت نشوند فردا نوبت یک باشگاه دیگر است!
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    شما برو به سایت tabrizeman.ir یه عکس گذاشته که نشانگر قهرمانی کثیفه سپاهانهههه خودشم حرف ما بازی کردن با شعور و احساسات ملت چند میلیون نفری ترکه من خودم اشکهایی که تو اون 10 دیقه ریختم باعثشونو نمیبخشم
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    D;

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس