کد خبر 416964
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: با توجه به محقق شدن اهداف‌مان در فصلی که گذشت، می‌توان گفت که فصل خوبی را در کنار هم داشتیم.

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر ذوب آهن گفت: بازی خوب و جان داری را شاهد بودیم. داوری را خوبی از سوی حاج بابایی شاهد بودیم و دو تیم شرافتمندانه در مقابل هم ایستادند.

وی افزود: در خصوص فصل آینده باید قاطعانه بگویم که در این تیم نمی‌مانم. ابتدای فصل که با پدیده شروع کردم شفاف و واضح از برنامه‌ام صحبت کردم. در سال نخست قرار ما این بود که 35 امتیاز کسب کنیم که به 33 امتیاز رسیدیم و در لیگ ماندیم اما برای سال‌های آینده شرایط را خیلی مناسب نمی‌بینم و ترجیح می‌دهم که در این تیم نمانم.

وی درباره این که چرا از حسین مهربان از لیست 18 نفره نیز استفاده نمی‌کند پاسخ داد: برای ورود یک بازیکن جوان به سطح اول فوتبال ایران باید صبورانه عمل کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی‌اش باشیم. با بازی‌ای که مهربان در برابر پیکان ارائه داد، تصمیم گرفتم تا برای بهتر شدن سطح عملکردش از وی کمتر بازی بگیرم.

مرزبان در پاسخ به این سوال که راه آهن و فرهاد کاظمی شرایط به مراتب سخت‌تری نسبت به پدیده داشتند ولی نتایج خوبی گرفتند، گفت: هیچ گاه نمی‌توان تیم ریشه‌داری مثل راه آهن را با تیمی که سال نخست حضورش در لیگ برتر است، مقایسه کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس