کد خبر 412167
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

این روزها همزمان با کاهش نرخ سود بانکی به 23 درصد قیمت اکثر مالکان از دادن رهن کامل واحدهای خود امتناع می کنند و بیشتر به سمت دریافت اجاره می روند این درحالی است که در برخی مناطق قیمت های باور نکردنی برای اجاره مشاهده می شود.

به گزارش مشرق، این روزها همزمان با کاهش نرخ سود بانکی به 23 درصد قیمت اکثر مالکان از دادن رهن کامل واحدهای خود امتناع می کنند و بیشتر به سمت دریافت اجاره می روند.

براساس این گزارش؛ واحدی 80 متری واقع در منطقه کاشانی محدوده ابوذر،65 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 300 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

 همچنین واحدی 80 متری واقع در منطقه شهر زیبا محدوده بلوار تعاون ،25 میلیون تومان وماهانه یک میلیون و 200 هزار تومان برای اجاره گذاشته شده است.

در همین راستا واحدی 80 متری واقع در منطقه میرداماد محدوده ارزان 30 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 2 میلون و 800 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

همچنین واحدی 80 متری واقع درمنطقه تهرانپارس محدوده بلوار پروین 30 میلیون تومان ودیعه و ماهانه یک میلیون تومان اجاره گذاشته شده است.

 براساس این گزارش واحدی 80 متری واقع در منطقه یوسف آباد، 80میلیون تومان ودیعه و ماهانه 900 هزا رتومان اجاره گذاشته شده است.

براساس  گزارشات  میدانی حاکی از آن است که منطقه آیت اله کاشانی و میرداماد به ترتیب ارازان ترین و گران ترین واحدهای 80 متری را اجاره گذاشته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    این بلاییه که اقای احمدی نژاد با درایت بی نظیر خودشان و دادن ماهی 45هزار تومان سر ملت آوورد.. شما برید نگاه کنید ببینید سال 89 و 90 همین واحدها مبلغ رهنشان چقدر بود؟ مثلا در جردن 70 متری بود 5میلیون رهن و 600هزار اجاره و شهرک غرب 50 متری بود 25 میلیون رهن ستارخان 60 متری بود 3میلیون رهن و 460 اجاره و.....
  • اشکین ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    خوب ازتهران خارج بشید این سیاست گذاریه عزیزانی که تهرانین بشن شهرستانی
  • اشکین ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    خوب ازتهران خارج بشید این سیاست گذاریه عزیزانی که تهرانین بشن شهرستانی
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    خیلی اسف باره
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    خیلی اسف باره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس