کد خبر 409524
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

قائم مقام وزیر نیرو با اعلام اینکه تابستان، فصل آزمون برای همه مدیران بخش آب کشور است گفت: کاهش تلفات آب، مدیریت مصرف و توسعه همکاری های محلی؛ از سیاست های جدید بخش آب در سال جاری است.

 به گزارش مشرق، ستار محمودي قائم مقام وزیر نیرو با بيان اينکه مديران بايستي برنامه‌ محور بوده و داراي انگيزه باشند، کاهش تلفات شبکه آب، ‌ارتقای تراز اقتصادي، مديريت مصرف، مديريت هوشمند و توسعه همکاري‌ هاي محلي را از انتظارات وزارت نیرو از صنعت آب و فاضلاب در سال‌ جاری برشمرد.

قائم مقام وزیر نیرو اظهارداشت: فصل تابستان، فصل آزمون براي همه مدیران آب است و اين آزمون کشوري با تلاش مديران به نتیجه مثبت خواهد رسید. عامل موفقيت بخش آب و فاضلاب کشور، استفاده از سياست‌ هاي آموزشي و توجيه‌ پذيري است و با توجه به اينکه علم نسبت به گذشته پيشرفت کرده، چنانچه از فناوری روز استفاده نکنيم، در آينده با مشکل مواجه خواهيم شد.

محمودي ادامه داد: آب و فاضلاب از تغييرهای زماني جدا نيست و شاه کليد حل مشکلات آن، بالندگي منابع انساني و مديريت خواهد بود و برگزاري چنين نشست‌ هايي به اين موضوع کمک خواهد کرد.

این مقام مسئول در وزارت نیرو ادامه داد: تضمین اهميت آب براي حاکميت‌ ها نيازمند ساختار فهيم و منسجم است که از گذشته به دنبال آن بوده‌اند. يکي از مشکلات، محدوديت منابع آب است و خشکسالي، رشد جمعيت و نیاز روزافزون به ارائه خدمات، رشد آلاينده‌ها و لحظه‌ اي بودن خدمات از ديگر مشکلات اين صنعت محسوب می‌شود.

وی با بيان اينکه چنانچه سهم دريافت آب‌ بها از مردم را افزايش دهيم، بايد بيشتر از گذشته به آنان برای ارائه خدمات مطلوب پاسخگو باشيم اظهارداشت: دگرگوني شگرفي در ارتباط با ارائه خدمات به مشترکان صنعت آب و فاضلاب انجام شده، اما همچنان عقب هستيم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس