کد خبر 408894
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

به نظر اسطوره فوتبال برزیل شکست مفتضحانه کشورش برابر آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ آنقدر عجیب و غریب است که هیچکس نمی‌تواند دلیل آن را توضیح دهد.

به گزارش مشرق، از نظر پله شکست 7 بر یک تیم ملی برزیل برابر آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 آنقدر پیچیده و غیرقابل هضم است که هیچکس قادر به توضیح درباره آن نیست و فقط خدا می‌داند که چه بلایی بر سر سلسائو آمده بود که به آن شیوه برابر ژرمن‌ها تحقیر شده است.

پله درباره این بازی که آن را یک فاجعه برای فوتبال برزیل می‌داند، گفت: اتفاقی را که در مرحله نیمه نهایی جام جهانی رخ داد، هیچکس نمی‌تواند توضیح دهد. زمانی که ما داشتیم برای جام جهانی آماده می‌شدیم، همه مردم حتی آنهایی که از فوتبال سردرنمی‌آوردند انتظار داشتند که ما و اسپانیا در فینال با هم بازی می‌کنیم.

پله که در دوران بازیگری‌اش به همراه برزیل سه بار قهرمان جام جهانی شده است، ادامه داد: اسپانیا و برزیل دو تیمی بودند که تصور می‌شد فینالیست شوند اما تیم ملی آلمان همانطور که از دو سال پیش بازی‌هایش را دیده بودم، عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد با آمادگی کامل پا به این رقابت‌ها گذاشته است. در نهایت در مرحله نیمه نهایی اتفاقی رقم خورد که واقعاً یک فاجعه بود، نتیجه‌ای که هیچکس نمی‌توانست آن را پیش‌بینی کند. برزیل ممکن بود یک بر صفر یا 2 بر صفر ببازد اما 7 بریک باختن و پس از آن شکست 3 بر صفر برابر هلند در بازی رده‌بندی چیزی بود که تنها خدا می‌توانست توضیح دهد.

تیم ملی برزیل پس از شکست تحقیرآمیز برابر آلمان و هلند و روی کار آمدن دونگا به عنوان جانشین لوئیز فلیپه اسکولاری احیا شده است و تمامی هشت بازی اخیر خود را برده است تا برای رقبای خود در کوپا آمه‌ریکا خط نشان بکشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس