کد خبر 408695
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید با برنامه‌ریزی کی‌روش، به جام‌جهانی ۲۰۱۸ صعود کنیم.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی در مورد دلیل دو بار مصدومیتش در ۴ هفته لیگ بر‌تر چین به «نسیم» گفت: من در هر دو بار می‌خواستم بهترین عملکرد را داشته باشم و به همین دلیل مصدوم شد. بار اول قصد داشتم روی سر مهاجم حریف ضربه سر بزنم اما زمین خوردم و دستم در رفت. البته شاید بهتر بود کمی دقت می‌کردم و فکر می‌کنم مقصر خودم بودم که زمین خوردم. بار دوم هم می‌خواستم توپ را وارد دروازه حریف کنم که سرم به پای بازیکن حریف خورد و شکست. البته این را هم باید بگویم که من سبک فوتبالم کمی درگیرانه است و در هر لیگی هم که بازی می‌کردم، همین‌قدر درگیرانه بازی می‌کردم. من اعتقاد دارم یک بازیکن برای هر تیمی که بازی می‌کند باید در زمین بازی بجنگد تا پولی که به خانه می‌برد حلال باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی نفت تییانجین از او راضی هستند یا نه هم گفت: من نمی‌توانم در این‌باره نظر بدهم اما در این مدت که در این تیم بازی می‌کنم تمام تلاشم را کرده‌ام و می‌دانم که اگر می‌خواهم به اروپا بروم، باید خیلی بیشتر تلاش کنم. بهتر است کادرفنی در مورد عملکرد من نظر بدهد و  خودم نمی‌تواتم از کاری که می‌کنم تعریف کنم.

مدافع ایرانی تیانجین‌تدا در مورد وضعیت مبهم کی‌روش برای حضور در تیم ملی هم این‌طور توضیح داد:‌حرف‌ها را بزرگترهای تیم زده‌اند و من نمی‌توانم صحبتی بکنم. فدراسیون فوتبال باید بهترین تصمیم را بگیرد اما فکر می‌کنم کی‌روش فوتبال ایران را به خوبی شناخته و ما نباید این تجربیات را راحت از دست بدهیم. هدف فوتبال ایران صعود به جام‌جهانی است و من فکر می‌کنم کی‌روش توانایی انجام این کار را دارد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس