کد خبر 408075
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

سخنگوی ارشاد گفت: آثار قطعی و پایانی برای شرکت در نمایشگاه ونیز هنوز انتخاب نشده است.

به گزارش مشرق، حسین نوش آبادی در خصوص شرکت ایران در نمایشگاه بی نیال ونیز و حضور یک سری از افراد با سابقه های ضد دین در این نمایشگاه به عنوان نماینده ایران گفت: آن چه که مسلم است آثاری به عنوان آثار ایرانی و نماینده ایران در این نمایشگاه معرفی می شوند که در کمیته مربوطه مورد تائید و تصویب قرار گرفته باشد.

وی افزود: آثاری که خارج از این فرایند باشند به هیچ وجه به عنوان نماینده جمهوری اسلامی تلقی نمی شوند آنچه که برای ما مسلم است آثاری است که منتطق بر معیارها و ضوابط وزارت ارشاد و جمهوری اسلامی باشد.

نوش آبادی گفت: هنوز آثار قطعی و پایانی انتخاب نشده است؛ و همه نکاتی که عنوان شده است که نباید در این نمایشگاه عرضه شود برای ما مهم است؛ و آثار ما باید منطق بر معیارهای ایرانی و اسلامی باشد؛ آثاری هم که خارج از این فرایند باشد اگر ایرانی هم باشند رد غرفه ایران ارائه نمی شوند.

وی در خصوص آثاری که باید در این نمایشگاه ارائه شود گفت: آثاری در این نمایشگاه به عنوان نماینده ایران  ارائه می شود که به مورد تائید کیمته انتخاب قرار بگیرد.

سخنگوی ارشاد گفت: ما حتما ناظری در این نمایشگاه خواهیم داشت تا آثار ایرانی را نظارت کنند تا منطبق بر معیارها باشد و سعی می کنیم نمایشگاه حاشیه ساز نشود.

نوش آبادی در خصوص اینکه سابقه افراد مهم است یا اثار آنها گفت: در مباحث هنری وقتی مسابقه ای مطرح می شود منهای هویت افراد؛ آثار در رتبه مهم تری قرار می گیرد؛ در نگاه اول پذیرفته شدن آثار مورد بررسی قرار می گیرد و صلاحیت افراد در مرتبه دوم است البته نمایندگان رسمی دولت حتما باید واجد شرایط باشند.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس