کد خبر 407638
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰

سرمربی تیم رئال مادرید تصور می‌کند فوتبال ایتالیا همچنان قابلیت رقابت دارد اما نیازمند تغییر فرهنگ است.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی در کنار زیر نظر داشتن دقیق وضعیت کهکشانی‌‌ها به امور فوتبال کشورش ایتالیا نیز توجه دارد.

این مربی با تجربه در مصاحبه‌ای که انجام داد، مشخص کرد اکنون تصمیمی برای بازگشت به کالچو ندارد هرچند که آینده‌ را هیچکس ندیده است.

*لذت این روزهای آنچلوتی

«کارلتو»اظهار داشت: واقعیت این است که زیاد در مورد مساله بازگشت به وطن فکر کرده‌ام. اکنون که از بودن در خارج لذت می‌برم و اگر پیشنهاد شود،‌ نمی‌پذیرم. در واقع خوشبختی من این است که حالا از ایتالیا دور هستم. اما به هرحال این امکان هست روزی به فوتبال ایتالیا بازگردم و مجددا آنجا کار کنم. 

*نگاه مثبت به فوتبال ایتالیا

وی در بخش دیگری از مصاحبه خود باورش را در مورد فوتبال این روزهای ایتالیا با نگاه تحلیلی بیان کرد.

سرمربی 2 سال گذشته رئالی‌ها عنوان کرد:البته باورم در مورد فوتبال ایتالیا مثل گذشته مثبت است. فوتبال کشورم می تواند در کورس رقابت بماند. اما نیاز به تغییر در بخش فرهنگی دارد. منظورم این است که ورزشگاه‌‌های ایتالیا نسبت به سایر کشورها خالی از تماشاگر شده‌  و هنوز هم آثار خشونت وجوددارد. اما این نکات سبب نمی‌شود نگاهم در مورد سری A بدبینانه باشد. به هرحال به عنوان یک مربی ایتالیایی این امکان را کسب کردم که در خارج از مرزها، فرصت کسب تجربه های جدید را پیدا کردم.

*مقایسه اسپانیا و ایتالیا

وی همچنین فوتبال اسپانیا و کشورش را چنین مقایسه کرد: در بحث حمایت‌ها و هواداران، یکسری تفاوت‌ها وجود دارد که خاص اسپانیا است و در ایتالیا اتفاق نمی‌افتد. به عنوان مثال در اسپانیا شعار‌های مخالف شما، دو، سه بار گفته می‌شود و چیز دیگری در ورزشگاه شنیده نمی‌شود.البته هواداران در اسپانیا و تیمی مثل رئال واقعا سطح انتظارات بالایی دارند. اما وقتی می‌خوانند که چطور هواداران تیفوسی در ایتالیا به هنگام مسابقات جنجال می‌کنند یا به هنگام جلسات تمرینی حمله ور می‌شوند،‌ تعجب می‌کنند.

*احتمال رویارویی با بیانکونری

وی در مورد احتمال صعود تیمش به نیمه نهایی و روبه‌روشدن با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا گفت: اگر این اتفاق بیفتد، مسلما رویارویی با بیانکونری سخت خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس