کد خبر 407569
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

بنزما روز گذشته با پای بانداژ شده در تمرین حضور داشت. اما با بقیه تمرین نکرد و در سالن بدنسازی ماند.

به گزارش مشرق، با مصدومیت مودریچ و بیل  و بهبودی کند کریم بنزما از مصدومیت، رئال شرایط سختی مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان خواهد داشت. هنوز هیچ تضمینی برای حضور مهاجم فرانسوی در ترکیب این تیم در بازی چهارشنبه وجود ندارد. بنزما در بازی رفت در کالدرون اسیب دیده بود و با درد ورزشگاه را ترک کرد. درد پای او هنوز خوب نشده و دراین شرایط بازی کردن او در بازی برگشت با ابهاماتی روبروست.

بد بیاری‌های رئال تمامی ندارد

اگرچه آنچلوتی بعد از برد مقابل مالاگا گفته بود: "به نظرم بنزما چهارشنبه بازی می کند. زمان کافی برای بهبودی را خواهد داشت." اما خبرهای رسیده حاکی از این است که کارلتو فقط روز آخر می تواند نسبت به دراختیار داشتن مهاجم فرانسوی در ترکیب تیم مطمئن باشد. او تا آخرین لحظه منتظر بنزما می داند. برای اینکه همه به اهمیت کریم در ترکیب تیم به خصوص در لیگ قهرمانان واقف هستند. میانگین گلهای زده او برای رئال دراین بازی ها 0.57 یعنی 30 گل در 52 بازی بوده است.

بنزما روز گذشته با پای بانداژ شده در تمرین حضور داشت. اما با بقیه تمرین نکرد و در سالن بدنسازی ماند. یک منبع نزدیک به باشگاه گفته که اگر مسابقه دو تیم قبل ازروز چهارشنبه بود، او تحت هیچ شرایطی قادر به همراهی رئال نبود. اگرچه خود بنزما اعتراف کرده که می خواهد خوشبین باشد و بهتر از هرشخص دیگری بدنش را می شناسد. ضمن اینکه او معمولا خیلی زود از مصدومیت ها رهایی پیدا کرده است.

منبع: isport

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس