کد خبر 406769
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

رئیس شورای نجات الانبار با اشاره وقوع درگیری‌های شدید میان ارتش عراق و نیروهای داعش اعلام کرد که جوانان برای کمک به ارتش عراق در نبرد با داعش بسیج شده‌اند.

به گزارش مشرق، حمید الهایس رئیس شورای نجات الانبار با اشاره وقوع درگیری‌های شدید میان ارتش عراق و نیروهای داعش اعلام کرد که جوانان برای کمک به ارتش عراق در نبرد با داعش بسیج شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه جوانان اهل الانبار برای جنگ با داعش و حزب بعث تصریح کرد که تروریست‌های داعشی و بعثی از طرف قطر و برخی تجار محلی تامین مالی می‌شوند.

براساس آخرین گزارش‌ها، ارتش عراق برای جلوگیری از پیشروی عناصر تروریستی داعش در الانبار به خصوص در شهر الرمادی و اطراف آن تعداد زیادی از نیروهای ارتش را در قالب چند گروه و همچنین مقدار زیادی سلاح و مهمات را به طرف استان ارسال کرده است.

درگیری های شدیدی بین نیروهای ارتش عراق به همراه نیروهای عشایر اهل سنت منطقه با نیروهای تروریستی داعش در مناطق «البوغانم،السجاریه،البوفراج» که در شمال و شرق شهر الرمادی قرار دارند، وجود دارد.

نیروهای ارتش عراق و نیروهای اهل سنت منطقه با وجود کمبود سلاح و نیرو همچنان در مقابل حملات نیروهای تروریستی داعش بخصوص در مناطق شمالی شهر الرمادی مقاومت می‌کنند.

برخی گزارش‌ها از ورود نیروهای بسیج مردمی «الحشد الشعبی» به استان الانبار حکایت دارد و در حال حرکت به سمت الرمادی هستند. از سوی دیگر، نیروهای متخصص ارتش عراق در مسیر شهرهای استان الانبار موفق به کشف و ضبط مقداری مهمات و مواد منفجره شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس