کد خبر 404486
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

در پی انتشار یک نوار ویدئویی مبنی بر ضرب و شتم یک مظنون از سوی ۱۰ افسر پلیس کالیفرنیا، تمامی این افراد از کار خود تعلیق خودند.

تعلیق ۱۰ افسر پلیس در کالیفرنیابه گزارش مشرق،‌ واشنگتن پست نوشت: یک رئیس پلیس در کالیفرنیا 10 تن از معاونان خود را که در ضرب‌وشتم یک مظنون دخیل بوده‌اند را از کار معلق کرد.

تصاویر ضرب و شتم این مظنون در روز پنجشنبه از سوی یک بالگرد فیلمبرداری ثبت شده است.

بر اساس این گزارش، جان مک‌ماهون، رئیس پلیس منطقه سان‌برناردینو، تصمیم خود را برای تعلیق 10 تن از معاونان خود طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد. مک‌ماهون گفت که وی در اثر مشاهده این ویدئو "آشفته شده" و اینکه این اعمال "بسیار شدید" بوده‌اند.

در نوار ویدئویی منتشر شده افسران پلیس در حال لگد زدن و مشت کوبیدن بر سر و صورت یک فرد (فرانسیس پوسک 30 ساله) هستند، آن‌هم در شرایطی که وی پس از اینکه با شوکر هدف قرار گرفت به روی زمین دراز کشیده بود.

مک‌ماهون گفت: "این اقدام به نظر نمی‌رسد که براساس سیاست‌ها و رویه‌های ما باشد." وی وعده اجرای یک "تحقیقات کامل" را دارد و از همگان خواست طی این مدت صبوری پیشه کنند.

نشریات محلی نیز گزارش دادند که اف‌بی‌آی نیز تحقیقی مجزار برای در مورد واقعه بازداشت و ضرب‌وشتم پوکوس را آغاز کرده است.

نشریه سان‌برناردینو گزارش دارد که "نتایج بررسی‌ها تماما به دفتر دادستان منطقه مرکزی کالیفرنیا، و بخش حقوق مدنی وزارت دادگستری این کشور ارائه خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس