کد خبر 404450
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

انتظار می‌رود مذاکرات بین احزاب رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه جدید هفته آتی به پایان رسیده و نخست‌وزیر رژیم غاصب قدس اعضای کابینه جدید را معرفی کند.

به گزارش مشرق، منابع حزب لیکود می‌گویند دو حزب دیگری که قرار است بنیامین نتانیاهو با ائتلاف آنها کابینه جدید را تشکیل دهد، به دلیل خواسته‌های زیاده‌ از حدی که دارند تاکنون مانع تشکیل ائتلاف شده‌اند.

اعضای حزب لیکود در گفتگو با هاآرتص گفته‌اند که هیچ یک از احزاب حاضر به انعطاف بیشتر نشده‌اند زیرا چنین می‌پندارند که نتانیاهو نمی‌تواند بدون ائتلاف با آنها دست به تشکیل کابینه بزند.

گفته می‌شود که نتانیاهو اکنون با احزاب دیگر ائتلاف – شاس، یونایتد تورات جودیسم و ییزرائیل بیتنا – توانسته به توافق برسد و اکنون منتظر است که بتواند با راه‌حل‌هایی با دو حزب دیگر کولانو و هابیت‌هایهودی دست یابد و پس از آن اعضای کابینه را اعلام کند.

مهمترین حوزه اختلافات بین احزاب ائتلافی مسأله مدیریت زمین در سرزمین‌های اشغالی است اما سایر موارد به مانند وزارت امور مذهبی یا وزارت خارجه نیز محل اختلاف هستند.

اعضای دو حزب کولانو و هابیت‌هایهودی می‌گویند که اکنون توپ در زمین نتانیاهو است. "ما بخش اعظمی از درخواست‌های‌مان را به آنها داده‌ایم و لیکود اعلام کرده که به زودی جواب خواهد داد."

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس