کد خبر 395904
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: ناطق‌نوری مدعی است، فعلا فدراسیون بوکس بودجه کافی برای پرداخت پاداش کسب سهمیه المپیک برزیل را ندارد.

به گزارش مشرق، احسان روزبهانی با حضور در چهارمین مرحله مسابقات بوکس حرفه‌ای جهان با شکست نماینده آفریقا سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کرد. روزبهانی در چهارمین مبارزه خود در مسابقات بوکس حرفه‌ای جهان روز جمعه 10 بهمن‌ماه در صوفیه بلغارستان برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل به مصاف حریف آفریقایی خود رفت و با شکست حریف خود سهمیه المپیک برزیل را کسب کرد. روزبهانی برای رسیدن به سهمیه المپیک در 3 مبارزه نخست خود ابتدا 2 پیروزی مقابل نماینده ازبکستان و فرانسه کسب کرد و یک شکست مقابل نماینده روسیه داشت و سرانجام در چهارمین مرحله این رقابت‌ها با شکست نماینده آفریقا توانست بلیط "ریودوژانیرو" را برای خود رزرو کند. او با مصدومیت شدیدی که از ناحیه بینی داشت توانست نخستین ورزشکار ایرانی باشد که سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب می‌کند.

احسان روزبهانی در مورد اینکه با توصیه پزشکان تا چند روزه آینده بینی او باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد، گفت: متاسفانه با شکستگی بینی که در مسابقات حرفه‌ای جهان برای کسب سهمیه المپیک شرکت کرده‌ بودم فعلا نمی‌توانم تمریناتم را جدی پیگیری کنم. با تصمیم پزشکان طی یکی دو روز آینده باید بینی‌ام دوباره جراحی شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان فدراسیون پاداش کسب سهمیه المپیک را پرداخت کردند یا خیر، گفت: روز گذشته با ناطق نوری دیداری داشتم که وی مدعی بود فعلا فدراسیون بودجه کافی ندارد و به همین دلیل قادر به پرداخت پاداش نیست. به هر حال مسئولان فدراسیون می‌گویند دستمان خالی است و پولی برای پرداخت پاداش نداریم.

روزبهانی در پاسخ به این سؤال که آیا حتی مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز هیچ پاداشی به شما برای کسب نخستین سهمیه المپیک پرداخت نکردند، عنوان کرد: فعلا که از کسی خبری نیست. مسئولان وزارت ورزش هم هیچگونه پاداشی برای کسب نخستین سهمیه المپیک به من پرداخت نکردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمریناتم را در آکادمی ملی المپیک شبانه روز پیگیری می‌کنم. مسئولان فدراسیون بوکس برایم تا 23 اسفند‌ماه در آکادمی ملی یک اتاق رزرو کرده‌اند که در طول این مدت می‌توانم در آنجا اقامت داشته باشم. از دکتر بهرامی‌نژاد واقعا تشکر می‌کنم که بزرگترین حامی من در این مدت بوده و همیشه انگیزه‌ای برای رسیدن به موفقیت بوده است. او واقعا برایم زحمت کشیده، امیدوارم یک روز محبت‌های او را جبران کنم.

روزبهانی در پایان خاطرنشان کرد: با شرایط فعلی در مسابقات حصر آبادان شرکت نمی‌کنم، اما برای افتتاحیه این رقابت‌ها دعوت شده‌ام.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس