کد خبر 387697
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

کاربران ویندوز فون که بر روی PC نیز از ویندوز استفاده می‌کنند، از آنجا‌ که مایکروسافت را در پشت سر خود دارند، از قابلیت‌هایی برخوردارند که بسیاری از امور را برای ایشان تسهیل می‌سازد. یکی از این موارد، امکان Project کردن یا دیدن صفحه نمایش گوشی هوشمند ‌روی صفحه لپ‌تاپ یا PC است. این کار به سادگی بر روی وین شما قابل انجام است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، کاربران ویندوز فون که بر روی PC نیز از ویندوز استفاده می‌کنند، از آنجا‌ که مایکروسافت را در پشت سر خود دارند، از قابلیت‌هایی برخوردارند که بسیاری از امور را برای ایشان تسهیل می‌سازد. یکی از این موارد، امکان Project کردن یا دیدن صفحه نمایش گوشی هوشمند ‌روی صفحه لپ‌تاپ یا PC است. این کار به سادگی بر روی وین شما قابل انجام است.

به گزارش «تابناک» از زمان معرفی ویندوز فون نسخه 8.1، قابلیت Screen Projection یا دیدن صفحه نمایش گوشی هوشمند ‌روی لپتاپ یا PC برای کاربران مهیا شده است. این قابلیت به ما شما اجازه می‌دهد ‌از طریق یک کابل USB و یا با ‌WiFi صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را مستقیم‌‌ به لپتاپ و PC منتقل کنید.

مشاهده وین‌فون بروی رایانه+ دانلود

بگذارید روش ساده این کار را با هم مرور کنیم. برای شروع به چند آیتم نیاز داریم؛ گوشی ویندوز فون با نسخه 8.1 یا بالاتر، لپتاپ یا PC مجهز به ویندوز 7 یا بالاتر و یک کابل USB اتصال گوشی به PC – در صورتی که پشتیبانی WiFi وجود نداشته باشد.

در قدم اول، گوشی هوشمند خود را با کابل USB به PC یا لپ‌تاپ متصل کنید. اگر مدل گوشی هوشمند شما لومیا 630، 635، 636، 638، 730، 735، 830، 930، 1520 و یا لومیا آیکان است، ‌نیاز به کابل نیست و گوشی شما قادر به Stream صفحه نمایش با استفاده از WiFi نیز هست.

در قدم دوم باید نرم افزار Project My Screen را از وب سایت مایکروسافت در اینجا یا لینک مستقیم انتهای مطلب دانلود کرده و ‌روی PC خود نصب کنید. بعد از نصب این نرم افزار آن را اجرا کنید که با پنجره زیر مواجه می‌شوید؛ البته شاید این نرم افزار در حالت Full Screen اجرا شود که با زدن کلید F می‌توانید آن را به حالت پنجره تغییر دهید.

مشاهده وین‌فون بروی رایانه+ دانلود

اگر مراحل فوق را به درستی پیموده باشید، بر گوشی هوشمند شما پیغامی نمایش داده می‌شود که از شما درخواست مجوز برای Project کردن صفحه نمایش را دارد. ‌روی Yes ضربه بزنید تا صفحه نمایش شما بر روی صفحه نمایش PC ظاهر شود.

مشاهده وین‌فون بروی رایانه+ دانلود

اما اگر این پیغام نمایش داده نشد، به تنظیمات گوشی رفته و در بخش Project My Screen بررسی کنید، ‌آیا PC شما در فهرست این بخش دیده می‌شود یا نه. اگر جواب منفی است، دلیل اصلی عدم اتصال صحیح گوشی به PC است. پس از اتصال صحیح بر نام PC ضربه بزنید تا صفحه نمایش شما Project شود.

مشاهده وین‌فون بروی رایانه+ دانلود
در بخش تنظیمات Project My Screen در گوشی خود، بر ‌دکمه Advanced ضربه بزنید تا تنظیمات مربوط به نمای افقی یا عمودی صفحه نمایش و همچنین گزینه مربوط به مشخص کردن نقطه Touch و رنگ آن را تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید در تنظیمات گوشی و در ذیل بخش notifications + actions امکان Project My Screen را به قسمت Quick Actions اضافه نمایید تا دسترسی به آن آسان شود.

مشاهده وین‌فون بروی رایانه+ دانلود

اکنون به سادگی قادر هستید، صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را ‌روی PC مشاهده کرده و با ‌ماوس گوشی خود را کنترل کنید.

دانلود Project My Screen با لینک مستقیم


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: تابناک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس