سرمربی تیم ملی فوتبال عراق گفت: اشتباهات داوری علیه ما هم بود و نمی شود کاریش کرد.

به گزارش مشرق، راضی شنیشل پس از دیدار تیمش برابر ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: داور جزیی از فوتبال است و اشتباهات داوری در هر بازی پیش می آید. او یکسری تصمیمات سختگیرانه هم علیه ما داشت و برخی بازیکنان ما را دو اخطاره کرد.

وی در مورد نقاط ضعف تیمش نیز گفت: بعد از اینکه گل اول را جبران کردیم و بازی را مساوی کردیم. بازیکنان ما می رفتند در فضای شادی. ما باید در طول بازی می بردیم. در ضربات پنالتی هم دروازه‌بان‌های دو تیم خیلی اشتباه کردند اما نتیجه را اشتباه بازیکن رقم زد.

شنیسل در مورد شادی مردم عراق بعد از این بازی نیز گفت: شنیدم مردم عراق به خیابان ها ریخته اند و شادی کرده اند. خوشحالم که دوباره بعد از جام ملت های 2007 شادی مردم تکرار شد. این یک برد خوشحال کننده و دراماتیک برای مردم ما بود تا شرایط جنگ‌زدگی را فراموش کنند. آنها باید خوشحال باشند. این پیروزی یک هدیه خداست به مردم عراق.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در مورد سیاسیت بودن دیدار با ایران نیز گفت: من فقط به فوتبال توجه می کنم و به این مسائل توجه نمی کنم. بازیکنان من نمایش خوبی داشتند و من فقط در مورد مسائل فنی صحبت می کنم.

وی در مورد حضور تیمش در نیمه نهایی گفت: کره و استرالیا و ژاپن از شانس زیادی برخوردارند اما ما هم برای خودمان در مرحله نیمه نهایی شانس قائل هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که به پیروزی برسیم.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    بردن ایرانی که اگه نبود همه تون پرپر شده بودین هدیه خدا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • دکتر صدرا ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    آفرین به مربی عراقی عراق که درس بزرگی که بعضی کارشناسان ایرانی داد که چشم بسته از کیروش و کفاشیان دفاع می کنن عراقی ها اگر امکاناتشون نصف ایران هم نیست تعصب غیرت و استعدادشون بیش از حداقل این تیم ایران و این مربی ایرانی و این فدراسبون ایران هست
  • محمد ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    تیم های عربی وقتی با مربی عراقی و اماراتی میان جلوی ایران اینطوری بازی می کنن یعنی هم استعداد دارن مثل عقل!.. قابل توجه برخی دوستان مرغ همسایه غاز بین!
  • علی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    آره جون عمه ات. این برد هدیه داور بود نه خدا. باید هم بعد اون همه کمکی که بهتون میکنیم اینجوری جوابمونو بدین.
  • بشرويه ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    منم با حرفاش موافقم . شايد تقدير خداوند اينگونه رقم خورده تا مردم فلاكت زده عراق طعم شادي رو بچشند. بچه خيلي سخت نگيريد.
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    این برد هدیه داور بود به نفوذ اعراب تو AFC و کینه بنیامین ویلیامز از ایران که احتمالاً ممکن هست به خاطر اسمش یهودی باشه، نه هدیه خدا.
  • ی ایرانی ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    این داور هدیه خدا بود به مردم جنگ زده عراق
  • ara ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    like
  • محسن ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    جون عمه خودت. اگر به عراق کمک نکنیم داعش به مرز ایران برسه همه مون باید بریم خدمت و اگر جنگ رخ بده هر بلایی ممکنه بیاد.لطفا فوتبال را با سیاست قاطی نکنید.
  • بشرويه ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    تقدیم به حضرت عزرائیل بخاطر مرگ ملک عبد ا... نازشستت ملک الموت چه غوغا کردی طرب آورده ای و میکده بر پا کردی شاه کارهنر پنجه ی خلاقت را نذر خشنودی شهزادهئ زهرا کردی دمتان گرم به مولا؛ جگرم حال آمد سینه ام را بخداوادی سینا کردی بخدا بازی ناز تو نوبل میگیرد دیدگان همه را غرق تماشا کردی دستبوسم که توبا مرگ ملک عبد ا... راه را بر فرج مهدی ماوا کردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس