کد خبر 378374
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹

رسانه های پاکستان مدعی شدند هند برای انجام عملیات های جاسوسی در مناطق مرزی و خاک پاکستان، عروسک ها و اسباب بازی های مجهز به سیستم های جاسوسی مخفی و کنترل از راه دور توزیع کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه اردو زبان 'جنگ' روز پنجشنبه در گزارشی کوتاه نوشت: هند برای انجام عملیات جاسوسی علیه پاکستان با استفاده از اسباب بازی های کنترل از راه دور، دست به شیوه ای عجیب زد.

این روزنامه به نقل از منابع نظامی پاکستان (بدون اشاره به نام) نوشت: عاملان هندی با توزیع ماشین های اسباب بازی مجهز به سیستم های جاسوسی نظیر دروبین های عکسبرداری و فیلمبرداری کنترل از راه دور، اقدام به رصد تردد پاکستانی ها در بخش مرزی 'ظفر وال' واقع در ایالت پنجاب در شرق پاکستان می کنند.

منابع پاکستانی گفتند که در صورتی که این اسباب بازی ها شناسایی شوند، طرف هندی سریعا با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور اقدام به غیرفعال کردن سیستم جاسوسی تعبیه شده در این اسباب بازی ها می کند.

جنگ به نقل از این منابع نوشت: اسباب بازی جاسوسی هندی ها مجهز به ضبط تصاویر بصورت عکس و یا ویدیو از مناطق مرزی پاکستان و تردد نیروهای امنیتی این کشور می باشد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رند ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    یعنی مرزبانان پاکستانی عروسک بازی می کنند!
  • میثم م ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    مشرق جدیدا اخبار دروغ زیاد انتشار میدی,,,,مگه تو نگفتی لاین و میخوان فیلتر کنن,,چی شد پس چرا فیلتر نشد ,,, الان من به عنوان یه عصبانیم ,,خخخخخخخ
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    مگر بچه ها با دریافت عروسک بسمت مرز ها می روند . این حرف های کودکانه چیست . پاکستان با فرستادن خانواده ها گدا مثل ویروس در ایران پخش شده بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس