کد خبر 375094
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

انفجار شدید گاز در یک منزل مسکونی واقع در شهر ری، زنی باردار را روانه بیمارستان کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، همسایگان با شنیدن صدای مهیب انفجار و لرزش ساختمان و همچنین مشاهده آتش سوزی در بالكن یكی از واحدهای مجتمع مسکونی سراسیمه در تماس با سامانه 125 درخواست كمك كردند.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از اطلاع از وقوع این حادثه، آتش‌نشانان ایستگاه‌های 90 و 83 به همراه خودروی نردبان 32 متری را در ساعت 23:44 دقیقه روز گذشته به شهر ری، بلوار دستواره اعزام كرد.

رضا بابایی یزدی فرمانده آتش نشانان در شرح حادثه گفت: در یكی از واحدهای طبقه چهارم یک مجتمع مسكونی 9 طبقه در قسمت بالكن آتش زبانه میكشید كه آتش نشانان به سرعت وارد منزل شده و پس از قطع جریان برق با استفاده از خاموش كننده های دستی، شعله های آتش را كه در حال سرایت به قسمت اتاق خواب بود مهار و خاموش كردند.

وی افزود: در هنگام وقوع این حادثه زوج جوانی در داخل این منزل بودند که توسط آتش نشانان از محل حادثه خارج شدند که در این میان زن جوان كه باردار بود و دچار شوک و دودزدگی شده بود برای انتقال به مركز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد.
{$sepehr_album_21379}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آنها کلیک کنید

بابایی در ادامه اظهار داشت: شدت انفجار به حدی بود که در چوبی یکی اتاق های این واحد مسکونی از جا کنده و قسمتی از سقف كاذب دچار تخریب شد و همچنین شیشه پنجره های آن و چندین واحد مسکونی مجاور شکست.
این فرمانده آتش نشانی علت بروز این حادثه را نشت گاز از سیلندر 11 كیلویی گاز مایع در بالكن منزل و رسیدن آن به شعله بخاری روشن در قسمت پذیرایی و در نهایت انفجار و آتش سوزی ذكر كرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه خبری 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس