کد خبر 373706
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در دیدار با موسوی تنها جمله وی این بود که اگر کوتاه بیایم جواب 13 میلیون نفر را چگونه بدهم و بعد پیش هاشمی رفتیم و گفت موسوی همه حرف‌ها را نزده و تنها خواسته او ابطال انتخابات است.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی ظهر امروز در تجمع اصولگرایان و اقشار مختلف مردم شهرستان دشتی در مسجد الغدیر خورموج، اظهار داشت: بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) حکومت به خلافت تبدیل شد و ائمه اطهار(ع) کوشیدند نهضت را تبدیل به حکومت کنند و امام خمینی(ره) از سال 57 تا 42 همان راهی را رفت که امام حسین(ع) رفت و این شرایط برای نظام سلطه قابل قبول نبود.

وی ادامه داد: نبرد با سلطه نبردی پایان‌ناپذیر است و هدف آنها ریشه‌کن کردن جمهوری اسلامی است، اما شرایط جهانی و منطقه‌ای به نفع ما است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: آمریکا در افغانستان 2 میلیارد و 700 میلیون دلار و در عراق یک میلیارد و 700 میلیون دلار هزینه کرده، اما در کوچه و برزن عراق حرف از ایران است.

زاکانی تصریح کرد: امروز رفتار نظام سلطه در برابر انقلاب اسلامی به انحراف کشیدن و ایجاد مانع جهت موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

* 5 مواجه جدی با آمریکا داشتیم

وی عنوان کرد: در 36 سال گذشته 5 مواجه جدی با آمریکا داشتیم که در 10 سال اول برخورد سخت از جمله طبس، جنگ تحمیلی و اغتشاشات قومی بوده که به نتیجه نرسیده و آمریکا فهمید با مردم ایران که مسلح به ایمان و صاحب بصیرت و دشمن‌شناس هستند نمی‌تواند رودررو شود و تلاش کرد جوهره مقاومت را از بین ببرد و جنگ نرم اتفاق افتاد.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: در نیمه دوم دهه 70 آمریکا با دامن زدن به حاکمیت دوگانه نظام سلطه با تفرقه در رأس حکومت خواست به مقصود خود برسد و چهارمین مرحله زمانی بود که به شیوه اختلاف داخلی متن جامعه را هدف قرار داد و پنجمین مرحله ایجاد تحریم بود.

* فتنه مقدمه‌ای برای تحریم‌های همه‌جانبه شد

زاکانی یادآور شد: هرچند در فتنه سال 88 موسوی، کروبی و خاتمی در رأس بودند، اما معتقدم فتنه سال 88 یک کودتای تمام‌عیار اسرائیلی - آمریکایی بود و فتنه مقدمه‌ای برای تحریم‌های همه‌جانبه شد و کیان تاج‌بخش(یکی از عوامل فتنه) در دادگاه به یک نقشه 10 ساله از طرف مؤسسه سوروس که اهداف براندازی نظام را دین‌زدایی و تحویل در حوزه فرهنگ ذکر کرده بود، اعتراف کرد.

وی تأکید کرد: یک پایگاه اطلاع‌رسانی آمریکا قبل از انتخابات طبق یک نظرسنجی اعلام کرد که 87 درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کنند که 34 درصد به احمدی‌نژاد و 14 درصد به موسوی رأی می‌دهند و اوباما دو روز قبل از انتخابات به رهبری نامه نوشت و اذعان کرد درهمه سطوح حاضر به گفتمان است اما دو روز بعد از انتخابات به راه حلی رسید که راه بوش بود.

زاکانی بیان داشت: عده‌ای مثل فرزند شهید مطهری آن قدر سطح این حادثه( فتنه 88) را پایین می‌آورند که گویا با یک دعوای خانوادگی اتفاق افتاده و توجه به ابعاد فتنه نمی‌کنند و دقت و شناختی از جریان فتنه ندارند و مواضع آنها قابل اتکا و عمیق نیست و بهانه دست دشمنان می‌دهند.

موسوی گفت اگر کوتاه بیایم جواب 13 میلیون رای را چه بدهم

وی افزود: در دیدار یک ساعت و نیمه‌ای که به همراه جمعی از نمایندگان مجلس با موسوی داشتیم، تنها جمله موسوی این بود که اگر کوتاه بیایم جواب 13 میلیون نفر را چگونه بدهم و بعد پیش هاشمی رفتیم و گفت موسوی همه حرف‌ها را نزده و تنها خواسته او ابطال انتخابات است.

ذاکانی ادامه داد: این حرکت سناریویی بود که جمهوری اسلامی را از اوج به زیرکشید و پاسخ خودشان را از جامعه در9 دی گرفتند و 25خرداد اگر تعدادی خواستار پس گرفتن رای بودند رهبری صبوری به خرج دادند.

کار احمدی‌نژاد در مناظره تلویزیونی قابل تایید نیست

وی اضافه کرد: امروز آشکار شده که این دعوا دسیسه بوده و هر چند کار احمدی‌نژاد در مناظره قابل تائید نیست ولی آن خطا کجا و آن جنایت کجا و اخیرا  نیک آهنگ کوثر (ضد انقلاب) که معلوم الحال است خیلی صریح اعلام کرد که مهدی هاشمی به دنبال ارتباط برقرار کردن با عناصر بیگانه برای ایجاد تحریم علیه مردم ایران بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ناشناس ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    از موسوی باید سوال میشد که آیا عدد 25 میلیون بزرگتر است یا عدد 13میلیون !
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    جواب معلومه 25 بزگتر 13 است .
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    جواب معلومه 25 بزگتر 13 است .
  • مجید ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    طبق فرمایش مقام معظم رهبری در جمع مردم قم در سال89 سران فتنه امریکا،انگلیس و اسراییل بودند ومتاسفانه اقای موسوی وسیله قرار گرفتن،این مطلب رو مرحوم عسگر اولادی از بزرگان نظام و اصولگرایان هم تایید کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس