کد خبر 369594
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال سازمان لیگ گفت: اگر تیم ملی از جام ملت‌های آسیا زودتر حذف شود و به مرحله نهایی نرسد بازی‌های لیگ برتر برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان مسئول برگزاری مسابقات فوتبال سازمان لیگ درباره اینکه چرا زمان دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران جلوتر آمده، گفت: مسئولان باشگاه استقلال به دلیل اینکه برای ساعت برگشت به تهران در مضیقه بودند از ما خواستند که اگر امکان دارد بازی جلوتر بیفتد تا آنها بتوانند به موقع به پرواز برسند. چون اگر می‌خواستیم بازی در همان زمان برگزار شود شرایط کمی فشرده می‌شد و در این صورت امکان داشت یک روز بیشتر در اهواز بمانند و این مسئله هزینه مالی بیشتری روی دست آنها می‌گذاشت. از طرف دیگر بازیکنان ملی‌پوش استقلال باید خودشان را به اردوی تیم ملی برسانند و به همین دلیل ساعت بازی را کمی جلو کشیدیم.

وی ادامه داد: البته ما در چنین مواقعی اولین کاری که می‌کنیم از تیم میزبان استعلام بگیریم و آنها هم که برای این کار موافقت کردند ما هم زمان بازی را جلو کشیدیم از طرف دیگر چون صدا و سیما می‌خواهد هر دو بازی استقلال و پرسپولیس از تلویزیون پخش کند به همین دلیل و برای اینکه برای پخش تلویزیونی مشکلی پیش نیاید بازی پرسپولیس هم به زمان زودتری موکول شد تا هر دو دیدار از تلویزیون برای علاقمندان پخش شود.

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال سازمان لیگ درباره اینکه گفته می‌شود او در جایی عنوان داشته اگر تیم ملی از جام ملت‌های آسیا حذف شود و به مرحله نهایی نرسد، بازی‌های لیگ زودتر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: ما چند برنامه داریم و همه احتمالات را در نظر می‌گیریم.اما اگر خدای ناکرده تیم ملی به مرحله نهایی نرسد، تیم ملی طبعا زودتر به ایران برمی‌گردد و ما هم بازی‌ها را زودتر برگزار می‌کنیم تا از فشردگی بازی‌ها کمتر شود چرا که هم 4 تیم در لیگ قهرمانان آسیا داریم و هم تیم ملی امید رقابت‌های حساسی در فروردین ماه و در مقدماتی بازی‌های المپیک دارد و طبعا اگر بازی‌ها زودتر برگزار شود کمی از فشردگی بازی‌ها در نیم‌فصل دوم کمتر خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد ما برنامه دیگری داریم و یک هفته تا 10 روز احتمال تغییر در بازی‌ها وجود دارد.

بهروان در پایان درباره اینکه این مسئله به اطلاع مدیران باشگاه‌ها رسیده یا نه،‌ گفت: از طریق برنامه‌های ورزشی و همین طور رسانه‌ها این مسئله را به اطلاع مدیران خواهیم رساند هر چند که هنوز وقت زیادی باقی مانده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس