کد خبر 368970
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

چهار تن از عناصر فرقه انحرافی عرفان حلقه که در حال برگزاری کلاس‌های این فرقه انحرافی به طور غیرقانونی در جزیره کیش بودند با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه دستگیر شدند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، چهار تن از عناصر فرقه انحرافی عرفان حلقه که در حال برگزاری کلاس های این عرفان به طور غیرقانونی در جزیره کیش بودند با تلاش مراجع مسئول دستگیر شدند. این گروه 4 نفره که شامل دو خانم و دو آقا بودند طی بازجویی اولیه به اقدامات غیرقانونی خود اعتراف کرده و سپس به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

لازم به ذکر است، برخی از مراجع عظام تقلید حکم ارتداد سرکرده این عرفان را صادر کرده و شرکت در کلاس های این عرفان ضاله را حرام دانسته اند. "حلقه" از جمله عرفان های کاذبی است که علی رغم دستگیری موسس آن به جهت سیستم مسترپروری همچنان به فعالیت های غیرقانونی و زیرزمینی خود توسط مسترها ادامه می دهد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جعفر ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    متأسفانه این فرقه و مسترهایش در اطراف تهران به ویژه جاده ساوه به دلیل فقر فرهنگی و مادی گسترش زیادی پیدا کرده است. به دلیل بدعت در شریعت ، بنیانگذار و مسترهای این فرقه بلا فاصله باید اعدام شوند.
  • فرادرمانگر ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    0 0
    و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس