کد خبر 368090
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷

منابع نزدیک به پادشاه عربستان اعلام کردند که شکایت زبانی امیر قطر از برخی عوامل پشت پرده که علیه دوحه جنگی اینترنتی به راه انداخته‌اند، باعث تغییر موضع عربستان در قبال قطر شد.

به گزارش مشرق، مسئولان عربی خلیج فارس به صورت گسترده جزئیات پشت پرده و سخنان تند و گاها عاطفی «تمیم بن حمد» امیر قطر در دیدار با «عبدالله بن عبدالعزیز» شاه سعودی را نقل می‌کنند. سخنانی که منجر به انقلابی در موضع عربستان در قبال قطر شد و فورا دستور بازگشت سفرای این کشور و امارات و بحرین به دوحه صادر شد.

بنا به گزارش وبگاه خبری «رای الیوم»، یک منبع آگاه در خلیج فارس در این باره گفت: بعد از اینکه امیر قطر تعهدهای سیاسی انجام شده از سوی این کشور را بازگو کرد، شروع به شکایت از بیگانگانی نمود که نبردی در پایگاه‌های اینترنتی علیه قطر به راه انداخته‌اند و حتی متعرض خانواده پادشاهی این کشور نیز شده‌اند.

شیخ تمیم بعد از این شکایت این سوال را مطرح می‌کند: « آیا شما راضی می‌شوید که شخصی خارج از منطقه خلیج فارس بیاید و از حمایت برخوردار باشد و متعرض خانواده من بشود و از طرف برخی برادران حمایت شود؟». این منبع آگاه به نقل از نزدیکان پادشاه عربستان افزود که وی پس از شنیدن سوال مذکور فورا دستور ترتیبات لازم برای آشتی و بازگشت سفرای یاد شده به دوحه را داد.

حدود ۳ هفته پیش کشورهای عربی خلیج فارس با برگزاری نشست فوق‌العاده سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، به اختلافات خود پایان دادند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    چه خونها که گردن اینهاست علی الخصوص پادشاه عربستان. برای انتقام خدا آماده باشید
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    مرده شور عاطفه هر دوتاتون رو ببرن نکبت ها
  • محسن ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    آره هم وطن بعد تازه برا هم love هم میترکونن..حرام لقمه های بی همه چیز
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    دیگه اینا که از قوم عاد بالاتر نیستن بالاخره یه روزی به سزای کاراشون میرسن
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    چيزي به نام عاطفه در اين جانوران دوپا نيست .عاطفه مخصوص انسان است اينا که انسان نيستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس