سردار شهید، حمید قزوینی، یکی از شهدای شاخص استان قزوین است که با آغاز جنگ تحمیلی به نیروهای بسیج پیوست و در آخرین درگیری نیروهای جمهوری اسلامی ایران علیه دشمنان، در عملیات مرصاد به شهادت رسید.

به گزارش گروهع جهاد و مقاومت مشرق، سردار شهید، حمید قزوینی، یکی از شهدای شاخص استان قزوین است که با آغاز جنگ تحمیلی به نیروهای بسیج پیوست و در آخرین درگیری نیروهای جمهوری اسلامی ایران علیه دشمنان، در عملیات مرصاد به شهادت رسید.

دانشجوی شهید، حمید قزوینی به واسطه حضور تاثیرگزارش در اتاق جنگ و قرارگاههای لشگری، شهره ای ملی داشته و بسیاری از همشهریانش آشنایی زیادی با سوابق ملی او ندارند.

کتاب «قزوینی» منتشر شد

حسن شکیب زاده، نویسنده کتاب "قزوینی" برای انتشار این اثر به سراغ چند تن از شخصیت های موثر و آگاه رفته است تا از طریق آنان بتواند شخصیت اجتماعی و مبارزاتی شهید قزوینی را به تصویر بکشد.

گفتگو با اهل خانواده و جمعی از همرزمان و همسنگران این شهید در سطح محلی و ملی و بیان سبک زندگی شهید در بخش پایانی کتاب، از بخشهای خواندنی و ماندگار این کتاب می باشد.
این کتاب با حمایت مالی بازماندگان شهید حمید قزوینی و در یکصد و 20 صفحه، توسط انتشارات حدیث امروز به چاپ رسیده است که داری تصاویر، اسناد، وصیت نامه و دستنوشته های این شهید است.

در این کتاب، خاطرات جالب عبدالحسین الله کرم، حاج سعید قاسمی، علی نبئی، مهندس دربندی زاده، عادل همایونفر، حسین صلح جو، حسن مگسبی . خانواده شهید و .... را می خوانید.
گفتنی است: کتاب "قزوینی" سی امین اثر حسن شکیب زاده در حوزه ی ایثار و شهادت است که به بازار کتاب عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس