کد خبر 367550
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱

رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی، انحراف خودروی سواری و نیمه واژگونی آن را در کانال آب بزرگراه آزادگان در پی داشت.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، شب گذشته با اعلام واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان بعد از احمد آباد مستوفی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 104 را ساعت 22:30 به محل حادثه اعزام کرد.

امیر عباس سرافرازی رییس ایستگاه 104 که در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار داشت: با رسیدن به محل حادثه یک دستگاه خودروی ام وی ام 315 دیده می شد که به دلیل نامعلوم از مسیراصلی منحرف شده و در خلاف جهت حرکت خودروها به حالت نیمه واژگون در داخل کانال آب حاشیه بزرگراه متوقف شده بود.

واژگونی خونین MVM در بزرگراه آزادگان

وی افزود:آتش نشانان بلافاصله همزمان با رعایت کامل نکات ایمنی و با چیدمان و آرایش خودروها به وسیله علائم هشدار دهنده رانندگان خودروهای عبوری را از این حادثه با خبر کردند و و سه سرنشین خودرو را از داخل خودروها خارج کردند.

رییس ایستگاه 104 خاطرنشان کرد: مصدومین این حادثه بنام های علی-ش 30 ساله از ناحیه کمر و گردن، فرزانه-ع و فریده-ع 27 و 24 ساله از ناحیه گردن و کمر ودست دچار آسیب دیدگی شده بودند که تحویل امدادگران اورژانس شدند.
{$sepehr_album_20348}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آنها کلیک کنید

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از شستشوی سطح بزرگراه و عاری نمودن آن از هرگونه خرده شیشه های شکسته شده و ضایعات حاصل از این تصادف، با تحویل محل به عوامل انتظامی و راهور به ماموریت خود پایان دادند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    1 0
    ظاهرا خودرو چینی استقامت خوبی از خودش نشون داده و ستونهای جلوی خودرو مانع خوابیدن سقف بر روی سرنشینان خودرو شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس