کد خبر 364455
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خیلی‌ها دست به دست هم داده‌اند تا تراکتورسازی را از صدر جدول پایین بکشند.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل نفت تهران، اظهار داشت: دست‌شان درد نکند با این وضع داوری‌شان! عیبی ندارد ما که قهرمان نیم‌فصل شدیم. من به احترام شما خبرنگاران به کنفرانس آمدم و قصد ندارم هیچ صحبت فنی انجام دهم. فقط خوشحالم که نتوانستند مانع قهرمانی نیم‌فصل‌مان شوند.

وی که از قضاوت داور دیدار نفت تهران - تراکتورسازی خیلی عصبانی بود، ادامه داد: من قبلاً هم صحبت کرده و گفته‌ بودم که دوست ندارند تراکتورسازی بالای جدول باشد. برخی افراد تلاش می‌کنند تراکتورسازی را از صدر جدول پایین بکشند اما من جلوی همه‌شان ایستاده و اجازه نخواهم داد تیمم از صدرجدول پایین‌تر بیاید.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال تسنیم که بعد از سوت پایان بازی چه حرکتی انجام داد که هواداران علیه داور شدیدترین شعارها را سر دادند، گفت: من فقط با علامت دست گفتم داور را تشویق کنید و منظور دیگری نداشتم.

خطیبی یادآور شد: ما یک هفته حریفان را آنالیز می‌کنیم اما در میدان اتفاقات دیگری نتایج بازی را تعیین می‌کند. در سه بازی من شدیداً به داوری اعتراض کردم. بازی با تیم‌های سپاهان و دیگری که یادم نمی‌آید و همین بازی با نفت تهران. شما نگاه کنید ببینید چطور داور در نتایج این بازی‌ها تأثیر داشته است. از آقای عسگری می‌خواهم خودش داوری‌ها را آنالیز کند و ببیند در همین بازی با نفت بیرانوند روی گل دوم چطور دستش از خط محوطه جریمه بیرون آمد.

وی تصریح کرد: رقیب ما سپاهان است اما کمک‌داور کنار را از اصفهان آورده‌اند. عیبی ندارد آنها می‌خواستند تراکتورسازی قهرمان نیم‌فصل نشود که موفق نشدند.

خطیبی همچنین در پاسخ به این سؤال تسنیم که روی گل دوم، آیا اشتباه دروازه‌بان شما خیلی بزرگ‌تر از اشتباه داور نبود، گفت: من قصد ندارم صحبت فنی کنم و در آن صحنه فقط در مورد داوری صحبت می‌کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    0 0
    آقای خطیبی با همه احترام و ارادتی که به مردم شریف آذربایجان دارم باید عرض کنم طرفداران و مسئولان تیم تراکتور سازی نه جنبه برد دارن ، نه جنبه باخت !!!! وقتی برنده میشن به حریف توهین میکنند و تحقیرش میکنند و وقتی می بازن به حریف و داور و زمین و زمان تهمت میزنن ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس