کد خبر 363722
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

سرمربی تیم ملی برزیل به ابراز نارضایتی مدافع پاری‌سن‌ژرمن از روند تغییر کاپیتان سلسائو پاسخ داد.

به گزارش مشرق، یک روز پس از ابراز  نارضایتی تیاگو سیلوا مدافع و کاپیتان پیشین تیم ملی برزیل از نحوه تغییر کاپیتان سلسائو و انتقال بازوبند کاپیتانی این تیم به نیمار، کارلوس دونگا، سرمربی این تیم پاسخ او را داد.

مدافع تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، روز گذشته از تغییر ناگهانی کاپیتان تیم ملی ابراز نارضایتی و اعتراف کرد از اینکه هیچ کسی از جمله دونگا و نیمار با او در این باره حتی یک کلمه هم حرف نزده‌اند ناراحت است. او همچنین از نیمکت‌نشین شدنش در بازی اخیر برابر ترکیه در استانبول هم ابراز نارضایتی کرد.

دونگا در واکنش به اظهارات اخیر سیلوا در کنفرانس خبری پیش از بازی دوستانه برزیل و اتریش در وین گفت: من به سابقه هر یک از بازیکنان تیم ملی برزیل احترام می‌گذارم اما این شیوه کاری من است. بازیکنی که در اردوی تیم ملی برزیل حضور پیدا می‌کند چیزی را از دست نمی‌دهد.

وی افزود: برزیل همیشه برزیل است. هر روز حضور در این تیم باید غنیمت شمرده شود، نه فقط هر روز بلکه هر ثانیه و هر جلسه تمرینی آن. ما به وجود یکسری سلسه مراتب و قوانین اعتقاد داریم اما تمام اعضای گروه ما با دیگر اعضا کنار می‌آید. به سازماندهی کارمان ایمان داریم و مخالف حاضرجوابی هستیم.

تیم ملی برزیل امشب (سه شنبه) در دیداری دوستانه در وین به مصاف اتریش می‌رود و ظاهراً‌ دونگا باز هم قصد ندارد در این بازی سیلوا را در ترکیب اصلی قرار دهد. او در خصوص ترکیبی که تیمش با آن برابر اتریش به میدان خواهد رفت گفت: از همان ترکیبی که برای بازی برابر ترکیه استفاده کردیم در این بازی هم استفاده خواهیم کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس