کد خبر 353376
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲

سرمربی برزیل در پی برتری شاگردانش مقابل آلبی‌سلسته از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، دونگا در پی برتری 2 بر صفر شاگردانش مقابل آرژانتین در دیداری دوستانه‌ای که به مناسبت صدمین سالگرد اولین رویارویی دو تیم در شهر پکن برگزار شد، گفت: پس از جام جهانی شکست دادن نایب‌ قهرمان این رقابت‌ها که ماه گذشته آلمان را در دیداری دوستانه شکست داده بود، فوق‌العاده است. این پیروزی به بازیکنان ما روحیه و اعتمادبه‌نفس بالایی داد.

سرمربی 50 ساله سلسائو با اعتراض به نحوه قضاوت فان کی، داور چینی مسابقه آرژانتین - برزیل گفت: دیدار برزیل و آرژانتین به نوعی یک دربی حساس است و نیاز به یک داور باتجربه دارد ولی متأسفانه داور این مسابقه آماده قضاوت نبود. این بازی یک بازی دوستانه نبود و درست همانند یک دیدار فینال بود. تکل‌هایی که در بازی زده می‌شد خیلی محکم بود ولی ما خودمان را از هرگونه مصدومیت احتمالی به دور نگه داشتیم. وقتی حریف تکل‌های خشنی را می‌زند به لحاظ روانی روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد.

وی در پایان عنوان کرد: برزیل به دنبال اجرای حملات سریع بدون کار با توپ است. در ابتدا ما می‌خواستیم مدافعان خود را بسنجیم برای همین به آرژانتین اجازه دادیم تا بازی خودش را انجام دهد. سپس سعی کردیم تا توپ را در اختیار بگیریم و از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم. فوتبال همین است و شما نمی‌توانید تمام طول 90 دقیقه را به یک شکل بازی کنید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس