کد خبر 363197
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶

اما پس از چند روز مشخص شد که این نوار ویدئویی گوشه ای از یک فیلم سینمایی است که در کشور مالت فیلم برداری شده است و گروههای تروریستی در سوریه این فیلم را بدست آورده و سپس صحنه ای از آن را صدا گذاری کرده اند!

 به گزارش مشرق، گروههای تروریستی در سوریه اخیرا با انتشار یک قطعه فیلم در پایگاهها و شبکه‌های اجتماعی دراینترنت، مدعی شدند که این فیلم کودکی سوری را نشان می دهد که خواهر خودش را از آتش تک‌تیرانداز ارتش سوریه نجات می دهد.

اما پس از چند روز مشخص شد که این نوار ویدئویی گوشه ای از یک فیلم سینمایی است که در کشور مالت فیلم برداری شده است و گروههای تروریستی در سوریه این فیلم را بدست آورده و سپس صحنه ای از آن را صدا گذاری کرده اند.

 

لینک دانلود

در اینجا برای آشکار شدن بخش دیگری از دروغ پراکنی و تزویر گروههای تروریستی، بخشی از نوار اصلی به همراه صدای تصویربرداران خارجی را به همراه ویدئوی جعلی بعد از صداگذاری تروریست های سوریه را منتشر می کنیم. نکته جالب آن که با توجه به "کم حافظه" بودن دروغگو، تروریست ها هنگام صداگذاری بر روی این فیلم جعلی، در زمان تیراندازی و هدف قرار گرفتن کودک در فیلم، از عبارت "الله اکبر" استفاده کرده اند، در حالی که تکبیر گفتن هنگام انجام جنایت، از عادات مزورانۀ تروریست هاست و صدها صحنه واقعی از این اقدام آنها تاکنون منتشر شده است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    سایت های خبری در ایران خودشون این اکاذیب را منتشر می کنن
  • موریس ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    چند روز پیش که این خبر رو دیدم زده بودند از چنگال تروریست ها ، بعد شما میگید تروریست ها گفتند تک تیراندازهای ارتش سوریه .کی این وسط دروغ میگه ؟!
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    خداوند از صفحه روزگار با اربابان یهودیشان محوشان کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس