کد خبر 362509
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

روزنامه هلندی دی‌تلگراف می‌گوید که ارتش اسرائیل قصد داشته دبیرکل حزب‌الله لبنان را در روز عاشوراء ترور کند ولی این طرح با فن‌آوری‌های پیشرفته در اختیار نیروهای حزب‌الله، عقیم مانده است.

به گزارش مشرق، روزنامه هلندی دی‌تلگراف امروز جمعه در گزارشی مدعی شد که ارتش اسرائیل قصد داشته دبیرکل حزب‌الله لبنان را در روز عاشوراء ترور کند ولی این طرح با فن‌آوری‌های پیشرفته در اختیار نیروهای حزب‌الله، عقیم مانده است.

بر اساس این گزارش، یک مسئول اروپایی که در سفارتخانه کشور متبوعه‌اش در سرزمین های اشغالی مشغول بکار است ضمن اعلام این خبر گفته که صهیونیست‌ها قصد داشته‌اند سید حسن‌نصرالله را به هنگام حضور در میان اجتماع عزاداران حضرت سید‌الشهداء در روز عاشوراء به وسیله هواپیمای بدون سرنشین ترور کند.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که از اهداف اعلام شده واحد ترور موساد (یگان خنجر) است، معمولاً مواضع خود را با استفاده از ویدئو کنفرانس به اطلاع مردم می‌رساند ولی طبق یک رسم چندین ساله، در دهمین روز از ماه محرم و همزمان با سالروز شهادت امام سوم شیعیان، در میان اجتماع عزاداران در یکی از مناطق نامشخص بیروت حاضر می‌شود؛ برخی منابع مدعی‌اند که یگان حفاظتی نصرالله طول زمان حضور وی در میان مردم را چند دقیقه کم‌تر از زمان لازم برای رسیدن یک جنگنده صهیونیست به آسمان جنوب بیروت تعیین می‌کنند.

بر اساس گزارش این نشریه هلندی، صهیونیست‌ها قصد داشته‌اند امسال دبیرکل حزب‌الله را با استفاده از یک موشک هدایت‌شوند دقیق ولی کم‌قدرت ترور کنند تا قتل وی در رسانه‌ها بر اثر بمب گذاری و یا حمله یک عامل انتحاری جلوه کند و اسرائیل رسماً به دلیل قتل وی مسئول شناخته نشود.

سیدعباس موسوی دبیرکل پیشین حزب‌الله در سال 1992 توسط یک هلیکوپتر توپدار آپاچی صهیونیست‌ها در حالی که به همراه همسر و فرزند خردسالش سوار بر خودروی شخصی خود بود، هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

بر اساس خبر «دی تلگراف» نیروهای حزب‌الله به کلاه‌هایی مجهز شده اند که می‌توانند اطلاعات مربوط به پرنده‌های بدون‌سرنشین موجود در منطقه را به صورت همزمان از رادراهای روسی مستقر در ارتفاعات «جبل شیخ» دریافت کنند و همین امر به خنثی شدن توطئه ترور دبیرکل حزب‌الله منجر شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    زنده و پاينده باد رهبر مجاهد و عشق ما سيد حسن نصرالله سلامتيش صلوات اللهم صل علي محمد وال محمد وعجل فرجهم
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    صهیونیستای کثیف خدا نابودتون کنه سگ های هار بچه کش آرزوی ترور سید حسن رو به گور می برین ان شاء الله
  • ضد خاتمی ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    ما چرا تلافی نمی کنیم . ما نباید منفعلانه با این جسارت ها کنار بیائیم اگر کاره ای بودم در ازای ترور دانشمندان هسته ای از دانشمندان انها انتقام می گرفتم
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    مرگ بر اسرائیل سید حسن نصرالله خار چشم و استخوان در گلوی اسرائیل
  • امیر احمد اکبری اسبق از تبریز ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    رژیم صهیونیستی باید بدونه در صورت هر گونه رفتار نابخردانه در مورد سید حسن نصراله پاسخ کوبنده رو از طرف ما خواهد گرفت
  • مسلمانی ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    0 0
    مرگ براسراییل مرگ بر امریکا و حامیانش
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    0 0
    خدا حفظش کرده و خواهد کرد. لبیک یا سید حسن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس