کد خبر 362196
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

روابط عضو تیم ملی فوتبال آلمان و آرسنال با پدرش بسیار وخیم و کار به شکایت کشیده شده است.

به گزارش مشرق، این روزها مسعود اوزیل جدا از مسائل ورزشی، دغدغه‌های عجیبی نیز دارد.ستاره‌ای که 120 روز قبل با تیم ملی آلمان فاتح جام جهانی شد، با «مصطفی» اوزیل، درگیری پیدا کرده است.به طوریکه کار به شکایت و دادگاه کشیده شده است.

*وضعیت حاد در خانواده اوزیل‌ها

براساس آنچه گزارش شده، وضعیت حادی در خانواده اوزیل‌ها حاکم شده است. بین مسعود 26 ساله (بازیکن آلمان و آرسنال) و مصطفی، پدر 49 ساله‌اش، دادگاه در حال وساطت است.

ظاهرا همه چیز در این درگیری به موضوعات مالی ربط دارد. مصطفی از شرکت بازاریابی متعلق به پسرش به خاطر عدم پرداخت کمیسیونش در چند معامله، طلبکار است.

وی به دادگاه شکایت کرده تا به زعم خویش 630 هزار یورویش را بگیرد.

*واکنش پسر

اما مسعود نیز بیکار ننشسته است. او نیز از طریق وکیلش مدعی شده که پدرش باید مبلغی را به حساب شرکت واریز کند.

در واقع او پدرش را بدهکار به شرکت خود معرفی کرده است.

بازیکن آرسنالی‌ها گفته پدرش باید یک میلیون یورو به اضافه خودروی شرکت را که در اختیارش بوده، بازگرداند.

 

 

*رابطه تیره و تار پدر و پسر

انتشار این اخبار در رسانه‌ها باعث حیرت بسیاری شده است چرا که کمتر کسی تصور می‌کرد مناسبات پدر و پسر خانواده اوزیل‌ها، اینگونه تیره و تار شود.

آن هم در شرایطی که مصطفی تا اکتبر سال 2013، مدیر عامل همین شرکت یعنی «شرکت اوزیل با مسئولیت محدود»‌ بود و همچنین مدیر برنامه پسرش نیز محسوب می‌شد.

وی حدودا بعد از انتقال اوزیل از وردربرمن به رئال مادرید در سال 2010 به جای محمودرضا فاضلی، مدیر برنامه ایرانی، نقش وکیل ورزشی پسرش را ایفا می‌کرد.

 

*اصل ماجرا

همچنین از گزارش‌‌‌ها مشخص می‌شود که اصل درگیری این دو پدر و پسر از حدود یک سال قبل که مسعود از رئال مادرید به آرسنال نقل مکان کرد، آغاز شده است.

گویا پدرش در راه انتقال فرزندش به لندن، مدعی دریافت یک میلیون یورو به عنوان کمیسیون بوده است.

 

*طلاق همسر، عامل درگیری اولیه

ظاهرا این موضوع عاملی جدی برای برهم خوردن ارتباط پدر و فرزندی شده است اما آنهایی که به این خانواده نزدیکترند نقل می‌کنند که مصطفی در سال گذشته «گلزار»، همسرش یعنی مادر مسعود را طلاق داده و این موضوع باعث خشم و ناراحتی فراوان اوزیل جوان شده است.

از آن موقع به بعد حتی بین این پدر و پسر هیچ تماسی وجود نداشته است.

 

*مصطفی: نامزد سابق مسعود عامل درگیری بود

در ارتباط با این موضوع جنجالی، پدرش مجبور شده واکنشی نیز نشان دهد. وی در مصاحبه ای با یک روزنامه چاپ کلن عنوان کرده نه مسائل مالی و نه طلاق همسر،‌ عامل برهم خوردن مناسبات خانوادگی با مسعود نبوده بلکه مشکل از طرف فرزندش بوده است.

این که «مندی کارپیستو»، نامزد سابق پسرش این وسط به جای تقویت ارتباطات خانوادگی، عامل برهم خوردن مناسبات پدر و فرزندی شده است.

او گفت: مندی میان پدر و فرزندش قرار گرفت و باعث دیوانگی مسعود شد.

 

 

*امیدواری به احیا مناسبات

با توجه به اتفاقات روی داده در خانواده اوزیل‌ها، عمده علاقمندان مایلند تا رابطه پدر و فرزندی این دو عضو خانواده اوزیل ها خوب و مثل گذشته شود. چیزی که تا به این لحظه به طور رسمی اتفاق نیفتاده است اما گفته شده چند روز قبل به صورت ضمنی، عنوان کرده‌‌اند از ادامه شکایت چشم پوشی می‌کنند. 

با این حال دادگاه محلی شهر دوسلدورف طرفین را فراخوانده تا این موضوع را کاملا مشخص کند.

موضوعی که تا به این لحظه ستاره آلمان و آرسنال درباره‌اش هیچ اظهارنظری در رسانه‌ها نکرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس