کد خبر 334234
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

هافبک فرانسوی منچسترسیتی با پاسخ دادن به انتقادات هواداران آرسنال به خاطر انتقاد از وی برای ترک توپچی‌ها، از خجالت شاگردان آرسن‌ونگر هم درآمد.

به گزارش مشرق، در آستانه دیدار تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی در جام خیریه انگلیس (سوپرجام) سمیرنصری پاسخ انتقادات چند ساله هواداران توپچی‌ها لندن از او به خاطر ترک قرمزپوشان لندن را داد.

هافبک فرانسوی آبی‌پوشان شهر منچستر که سه سال پیش ورزشگاه امارات را به مقصد ورزشگاه اتحاد ترک کرد،‌ با احمقانه دانستن شعارهایی که علیه او سرداده می‌شود، گفت به هیچ وجه از انتقال 24 میلیون پوندی‌اش به نیمه آبی شهر منچستر پشیمان نیست و اینکه آرسنال حتی با وجود جذب مهره‌هایی مانند الکسیس سانچس باز هم در حد و اندازه‌های رقابت‌ برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نیست.

نصری اظهار داشت: به نظر من این انتقادات احمقانه است. نه هوادار آرسنالم و نه لندنی. همه ما بازیکنان فقط آن چیزی را در نظر می‌گیریم که به نفع‌مان باشد و به سود حرفه بازیگری‌مان. زمانی که منچسترسیتی پیشنهاد داد، به این نتیجه رسیدم که این تیم برای من بهترین گزینه است. من با این تیم جام برده‌ام و زندگی بهتری دارم پس طبیعی است که از هر آنچه که در این تیم برایم رخ داده است، راضی باشم.

نصری افزود: اگر هواداران نمی‌توانند با این موضوع کنار بیایند برای‌شان متأسفم. آنها کاری که بخواهند را انجام می‌دهند و طرفدار تیم‌شان هستند. آنها جدا شدن مرا از آرسنال نوعی خیانت می‌دانند اما به نظر من این خیانت نبود. من اهل خیانت نیستم. من فقط کاری را انجام دادم که برایم بهترین بود، همان کاری که باکاری سانیا، آدبایور و کولو توره (بازیکنان منتقل شده از آرسنال به منچسترسیتی) انجام دادند.

هافبک من‌سیتی تصریح کرد: من هنوز هم خودم را مدیون آرسن ونگر می‌دانم و می‌گویم اگر به اینجا رسیده‌ام به خاطر او بوده است. با این حال دلیلی نمی‌‌بینم که چیزی را به خودم درباره انتقالم به منچسترسیتی توضیح دهم.

نصری در ادامه درباره شانس آرسنالی‌ها برای فتح لیگ برتر پس از 11 سال اظهار داشت: آرسنال الکسیس سانچس و بازیکنان دیگری را خریده است اما این تیم هنوز در پست هافبک دفاعی و مرکز خط دفاع خود مشکل دارد. سانچس بازیکن طراز اولی است اما لیگ برتر لالیگا نیست. رقابت در این لیگ بسیار سخت است. پارسال دیدید که آرسنال با مسعوت اوزیل هم به جایی نرسید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس