کد خبر 361822
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: همه می‌گویند اگر من جای قلعه‌نویی بودم تاکنون بارها برکنارم کرده بودند.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی در خصوص وضعیت خودش اظهار داشت: در حال حاضر بیکار هستم و باید ببینم وضعیت چگونه می‌شود. با وسواس خاصی تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد تا اتفاقات سال گذشته برایم اتفاق نیفتد. در ابتدای فصل چندین پیشنهاد داشتم که به علت وضعیت غلامحسین نتوانستم در تیم‌های شهرستانی حاضر شوم. خدا را شکر هم اکنون وضعیت غلامحسین بهتر است و باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود.

وی در مورد اینکه از وسط فصل هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت و با این موضوع مشکلی ندارد، گفت: خودم خیلی راغب نیستم که از میانه فصل هدایت تیمی را بر عهده بگیریم اما چاره‌ای نیست و باید وضعیت را بررسی کنم و در صورت مناسب بودن تیمی را انتخاب خواهم کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص نزدیک بودن به دربی تأکید کرد: فوتبال بدون گل زیبا نیست و امیدوارم دو مربی ریسک کنند و بازی زیبا و پرگلی را شاهد باشیم به شخصه معتقدم که دیدار استقلال و تراکتورسازی یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بود که در آن دو تیم عملکرد خوبی داشتند و بازی پرگلی شاهد بودیم. معتقدم که وضعیت استقلال بهتر است البته در دربی تیمی که بهتر است تضمینی برای بردش نیست.

مظلومی در مورد اینکه در مصاحبه‌ای اعلام کرده اگر او به جای امیر قلعه‌نویی بود تاکنون بارها کنارش گذاشته بودند، گفت: این موضوع را من نمی‌گویم بلکه همه می‌گویند، قلعه‌نویی همکار من است و احترام خاصی برای او قائلم. او در سال‌های گذشته کارنامه‌ خوبی داشته ولی سال گذشته و امسال این مسئله وجود نداشته، به هر حال هیأت مدیره به او اعتقاد دارد و خوشحالم که از او حمایت می‌کنند.

وی در مورد اینکه در زمان او چنین اتفاقی رخ نداد، گفت: من قرار بود 3 سال در استقلال کار کنم، در 4 دربی به برتری رسیده بودم، قهرمان جام حذفی بودم و با یک اختلاف یک امتیاز قهرمانی را از دست دادم انتظار داشتم هیأت مدیره حمایت کند و سال سوم هم به من فرصت بدهد.

مظلومی در مورد اینکه آیا بار دیگر به استقلال باز خواهد گشت، تأکید کرد: هر وقت استقلال به من نیاز داشته باشد این کار را خواهم کرد. در بدترین شرایط هدایت استقلال را برعهده گرفتم. زمانی که تنها 4 بازیکن در تیم حضور داشتند از پیشنهادهای خارجی و دلارها گذشتم تا در استقلال مربیگری کنم آن هم بدون هیچ چشمداشتی.

وی در مورد بدهی‌اش از آبی‌پوشان گفت: هنوز قرارداد سال دوم من باقی مانده است، 300 میلیون نگرفته‌ام در حالی که 42 میلیون مالیات آن را پرداخت کرده‌ام. از استقلال شکایتی نیست. افشارزاده و البته پیش از آن،  فتح‌الله زاده بارها به من قول داده‌اند که این موضوع را برطرف کنند اما این اتفاق رخ نداده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    سر مربي ها ليگ برتر يه دوره چرخشي کار ميکنند خوب بيتالمال بالا ميکشند از اونطرف هر چي ويچ ريخته تو ايران جديدا پرتقالي ها تيز کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس