کد خبر 361740
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران از تغییر تاریخ مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر خبر داد و گفت: زمان تمام بازی‌ها به جز دیدار نفت مسجد سلیمان با ملوان تغییر کرده است.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در گفتگو با برنامه 90 درباره برگزاری دربی در تاریخ 2 آذر اظهار کرد: اگر مسابقه تیم ملی با کره جنوبی در تاریخ 25 آبان برگزار می شد، تاریخ دربی تغییر نمی کرد و همان 30 آبان این مسابقه را برگزار می کردیم.

وی افزود: با این حساب به جز دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ملوان، سایر دیدارهای این هفته به روزهای جمعه و شنبه 30 آبان و اول آذر موکول شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین تنها شرط بازگشت مهرداد پولادی به تیم ملی را بازگشت به ایران و بازی در یک تیم نظامی عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    با سلام؛ در هر کشور خدمت سربازی مقدس وجزیی از قانون است. و فرار از خدمت جرم است ومجازات دارد. حال در کشور ما چه می شود که برخی فوتبالیستها از این قانون مستثنی هستند وعملا به دلیل رنگین تر بودن خونشان  مجازات که نمی شوند بلکه تشویق هم می شوند برایم دیگر مهم نیست. اما امید وارم یک شیرپاک خورده مانع دعوت پولادی به تیم ملی شود چرا که پس از همه سیاه بازیهای  جناب کیروش اینبار دعوت یک مجرم به تیم ملی با اصرار آقای سرمربی فقط به سخره گرفتن قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است. یک کسی این موضوع را درک کند!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس