مگویان مدافع ارمنی استقلال گفت: ما روی کاغذ شانس زیادی مقابل پرتغال نداریم اما با پیوستن ستاره های تیم ما مانند هنریخ مخیتاریان و آراز اوزبیلیس می توانیم تیم پرتغال را در خانه‌اش اذیت کنیم.

گروه ورزشی مشرق،‌ هرایر مگویان مدافع خارجی استقلال که برای شرکت در دیدار تیم ملی ارمنستان به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده در گفتگو با مشرق گفت: جمعه این هفته باید در پرتغال با تیم ملی این کشور بازی کنیم. قطعا بازی آسانی برای ما نخواهد بود ولی می خواهیم با تمام توان در این دیدار شرکت کنیم تا از حیثیت فوتبال ارمنستان دفاع کرده باشیم.

از وی درباره رویارویی با کریس رونالدو سئوال کردیم که گفت: او در حال حاضر بهترین مهاجم دنیاست و حتما برای اینکه به تیم کشورش کمک کند با تمام توان به دروازه ما حمله خواهد کرد اما من و هم تیمی هایم هم برای مهار او برنامه داریم. هرچند که مهار این بازیکن کار آسانی نیست و از بهترین مدافعان لالیگا هم عبور می کند اما ما تمام تلاش مان را بکار خواهیم بست تا رونالدو نتواند به اهدافش برسد. در کل بازی آسانی نیست و ما باید با دقت زیادی در این دیدار حضور پیدا کنیم.

هرایر گفت: ما روی کاغذ شانس زیادی مقابل پرتغال نداریم اما با پیوستن ستاره های تیم ما مانند هنریخ مخیتاریان و آراز اوزبیلیس می توانیم تیم پرتغال را در خانه‌اش اذیت کنیم.

مدافع استقلال درباره دربی پایتخت گفت: من بعد از بازی با پرتغال مجبورم برای این که در اسرع وقت به تهران برسم از لیسبون پرتغال به فرانکفورت آلمان بروم و از آنجا به سمت تهران حرکت کنم تا در دربی مقابل پرسپولیس قرار بگیرم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس