کد خبر 361454
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

کي روش در تمرينات يکي دو روز اخير تيم ملي تلاش کرده با يک سري تمرينات تفريحي روحيه ملي پوشان را افزايش دهد و از سويي آنها براي نبرد با کره جنوبي آماده کند.

به گزارش مشرق، کی روش که خوب می داند کره جنوبی برای انتقام شکست اولسان به تهران می آید خطاب به ملی پوشان گفته که نباید کره جنوبی را دست کم بگیریم و این را اضافه کرده اگر چه این یک بازی دوستانه است اما نتیجه آن برای تیم حریف حائز اهمیت است.

کره جنوبی بعد از شکستی که برابر ایران در بازی اولسان داشت تقاضای دیدار با ملی پوشان کشورمان را در تهران داشت که کی روش به دلیل در پیش بودن جام جهانی با آن مخالفت کرد اما این بار فدراسیون فوتبال از کی روش خواست برای بازی به کره جنوبی در تاریخ 27 آبان ماه برنامه ریزی کند. شاید اگر دست کی روش بود بازی دیگری را برای این تایم می ریخت تا با کره ای ها روبرو نشود. به همین اساس کی روش قصد دارد در بازی با کره جنوبی تیم ملی را در شروع با نفرات اصلی و با تجربه ها به میدان بفرستد و در صورتی که تیم ملی پیش بیفتد دست به تعویض نفرات خواهد زد.

کی روش هم چنین در گفتگو با ملی پوشان روی این نکته تاکید کرده که در حال حاضر تیم ملی، تیم اول آسیا به حساب می آید و این یعنی اینکه باید در رقابت با دیگر تیم های این قاره برنده از میدان خارج شود.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس