کد خبر 360089
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم با اعتراض کردن در ترکیب قرار بگیرم بلکه دنبال فرصت هستم تا در زمین مسابقه حرف‌هایم را بزنم.

به گزارش مشرق، مهدی دغاغله در خصوص خط خوردن دوباره‌اش از لیست 18 نفره پرسپولیس و ناراحتی‌اش از این مسئله اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم. از اینکه دوباره مجبورم بازی تیم محبوبم را از روی سکوها ببینم خیلی ناراحتم و دلخوری‌ام بیشتر به این خاطر است که در شرایط خوبی قرار دارم و برای بازی کردن در دیدار فردا لحظه شماری می‌کردم. با این حال با خود می‌گویم اشکالی ندارد انشاءالله در دیدار بعد به میدان خواهم رفت.

وی در پاسخ به این سؤال که ‌آیا بهتر نیست به مانند بعضی از همبازیانش اعتراض کند تا به او هم بازی برسد، گفت: من به خدا پناه می‌برم نه شیطان! نمی‌خواهم با اعتراض کردن در ترکیب قرار بگیرم بلکه دنبال فرصت هستم تا در زمین مسابقه حرف‌هایم را بزنم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: اینطور نیست که درخشان به من اعتماد یا اعتقاد نداشته باشد بلکه او می‌خواهد در یک فرصت مناسب به من بازی دهد و مطمئنم به زودی این اتفاق رخ خواهد داد، چرا که من از هر نظر شرایط بازی کردن را دارم.

وی در خصوص اینکه آیا با شرایط موجود در دربی فرصت بازی پیدا خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: قطعاً در دربی بازی خواهم کرد، چرا که برای این بازی خیلی انگیزه دارم و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهم این مسابقه خاص را از دست بدهم. امیدوارم قبل از دربی در جام حذفی به میدان برویم تا با حضور در این مسابقه بهتر خود را برای دیدار برابر استقلال آماده کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس