عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تأکید کرد،‌ بعد از سه بار تذکر و جریمه نقدی، حکم بر محرومیت تماشاگران تیم‌های متخلف صادر می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره اعتراض برخی از مسئولان به اینکه چرا تیم‌های‌شان با محرومیت تماشاگران مواجه شده‌اند، گفت: معمولاً زمانی که از سوی مقامات رسمی مسابقات گزارشی مبنی بر تخلف تماشاگران اعلام می‌شود در دو یا سه مرحله اول باشگاه با جریمه نقدی و یا تذکر از سوی کمیته انضباطی روبه‌رو می‌شود اما بعد از سه بار تذکر و جریمه نقدی، حکم بر محرومیت تماشاگران تیم‌های متخلف صادر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تیم‌هایی که اخیراً محکوم شده‌اند (تیم‌های تراکتورسازی، سپاهان و ملوان بندرانزلی) در مراحل اول از سوی کمیته انضباطی با تذکر و جریمه نقدی روبه‌رو شده‌اند. در نشست‌هایی که برگزار شد از مقامات مسئول تیم‌ها خواستیم که رفتار تماشاگران خود را کنترل کنند اما متأسفانه این امر رخ نداد و در نهایت ما مجبور به محرومیت تماشاگران شدیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    البته این دفعه آخر ! همین یهویی ! به فاصله دو روز اومدن برا تراکتور حکم دادند ! هیچ ربطی هم به بازی بعدی تو تبریز با استفلال نداره ! دفعات قبلی که دو سه هفته زمان می برد و .... اتفاقی بود !!! بجان کفاشیان اگه دروغ بگم ! :|

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس