معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: وضعیت سلامتی مادر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی بعد از بستری شدن به مدت یک هفته در بیمارستان مهرگان قزوین، رو به بهبودی است.

گروه جهاد و مقاومت مشرق، مسعود بخارایی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در خصوص علت بستری شدن مادر شهید بابایی در بیمارستان مهرگان، اظهار کرد: وی به بیماری آلزایمر، اختلال سطح هوشیاری و افت فشار مبتلا شدند، به همین دلیل مجبور شدیم این مادر شهید را به بیمارستان انتقال دهیم.

وی افزود: پزشکان بیمارستان مهرگان در ابتدا با توجه به سطح هوشیاری و افت فشار حدس زدند که عفونت وارد خون این مادر بزرگوار شده است به همین دلیل وی در آی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت.آزمایش‌های مختلفی از مادر شهید بابایی در آی‌سی‌یو صورت گرفت که بعد از انجام این آزمایش‌ها مشخص شد که عفونت وارد خون نشده است و درمان دارویی با توجه به وضعیت بیماری وی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حال عمومی مادر شهید بابایی رو به بهبودی است و البته بیماری آلزایمر را به علت کهولت سن نمی‌توان درمان خاصی انجام داد، اضافه کرد: این مادر شهید اکنون نیاز به مراقبت دارد تا به طور کامل درمان شود.

بخارایی خاطرنشان کرد: امروز مادر شهید بابایی دوباره معاینه می‌شود که اگر رضایت‌بخش باشد به احتمال زیاد از آی‌سی‌یو مرخص و به بخش منتقل خواهد شد.

این مسئولادامه داد: مادر شهید بابایی در آی‌سی‌یو مشکل خاصی ندارد و فقط نیازمند اقدامات مراقبتی است تا با منتقل شدن به بخش، وضعیت سلامتی‌اش بهبود یابد.

نجف چگینی، مدیر داخلی بیمارستان مهرگان قزوین نیز در خصوص وضعیت سلامت مادر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی گفت: این مادر بزرگوار با کاهش سطح هوشیاری به این بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه بیماری وی مربوط به کهولت سن، ریه و قلب است، افزود: اکنون وضعیت سلامتی مادر شهید بابایی نسبت به روز اول که به بیمارستان آمدند، خوب است.

چگینی با اشاره به اینکه خدمات پرستاری و پزشکی خوبی به مادر شهید بابایی در آی‌سی یو ارائه شده است، افزود: اکنون مادر شهید بابایی تحت درمان پزشکان است، تا سلامتی خود را بدست آورد.

فاطمه خوئینی مادر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی، هفته گذشته در سن 88 سالگی، به علت بیماری در بیمارستان مهرگان بستری شد و تحت مراقبت‌های پزشکان قرار گرفت و اکنون وضعیت او رو به بهبودی است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس