آهنگ ساز موسیقی انقلاب اسلامی گفت: حدود ۹۵ درصد از پروژه شهید بابایی به پایان رسیده و در حال صحبت با "الهام چرخنده" برای دکلمه خوانی این اثر هستیم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "کامران میرزایی" از تهیه کنندگان و آهنگ سازان عرصه موسیقی انقلاب اسلامی به خبرگزاری دفاع مقدس از تولید نماهنگی به مناسبت سالروز شهادت سرلشکرخلبان عباس بابایی خبر داد و گفت: شعر این اثر را خانم رشیدنژاد کار کرده‌اند. کار تهیه و تنظیم آهنگ را خودم انجام داده‌ام و پویا بابایی نیز اثر را سروده است

وی نماهنگ تولید شده را برداشت هنری، الهام گرفته از روحیات شهید بابایی دانست و گفت: ایده‌ای که باعث تولید این نماهنگ شد آخرین مکالمه ضبط شده شهید بابایی بود که از آن برای ساخت این اثر موسیقیایی کمک گرفتیم.

این آهنگ ساز موسیقی انقلاب اسلامی با اشاره به نوع موسیقی استفاده شده در این اثر، عنوان کرد: موسیقی کار شده در این نماهنگ ترکیبی از موسیقی حماسی و سازهای جنوب کشور است.

میرزایی دلیل استفاده از این ترکیب موسیقیایی را انس "شهید بابایی" با جنوب کشور عنوان کرد و اظهار کرد: شهید بابایی به واسطه ماموریت‌های مختلفی که در جنوب کشور داشته است با مردم این منطقه انس داشت و همین رابطه باعث شد که ایده استفاده از سازهای جنوبی در این اثر شکل بگیرد.

وی ضمن تشکر از موسسه آوینی‌ها برای کمک در این نماهنگ از احتمال همکاری با "الهام چرخنده" در این پروژه خبر داد و افزود: حدود ۹۵درصد از پروژه شهید بابایی به پایان رسیده و در حال صحبت با "الهام چرخنده" برای دکلمه خوانی این اثر هستیم.

این آهنگ ساز موسیقی انقلاب اسلامی، گفت: طبق برنامه قبلی باید این آهنگ در سالروز شهادت شهید بابایی که همزمان با عیدغدیر خم بود باید رونمایی می‌شد که به دلایلی این کار انجام نشد و امیدواریم در روزهای آینده این کار رونمایی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید عادل میراحمدی بهنمیری ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    سلام. سردار پریدن بدون بازگشت. اب پریدن را باز اموختیم. حسبناالله و نعم الوکیل ؛نعم المولی و نعم النصیر. التماس دعا یاعلی(ع)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس