کد خبر 355689
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های امنیتی باید دیدار مسئولان باشگاه پرسپولیس با فرد ضدانقلاب در باشگاه رئال مادرید را پیگیری کنند.

به گزارش مشرق، اسماعیل کوثری در خصوص دیدار مسئولان باشگاه پرسپولیس با فرد ضد انقلاب در باشگاه رئال مادرید گفت: این موضوع بر دو اصل استوار است. موضوع اول این است که این اتفاق از روی بی‌اطلاعی باشد و موضوع دیگر اینکه از روی آگاهی و با شناخت قبلی این مسئله صورت رگفته باشد.

وی ادامه داد:‌ در درجه اول باید دستگاه‌های امنیتی این مسئله را دنبال کنند که چرا مسئولی که چنین سمتی دارد از افراد شناخت لازم را ندارد و دستگاه‌های امنیتی و دیپلماسی باید به این مسئله رسیدگی کنند که چرا افرادی که قرار است ارتباطی با خارجی‌ها برقرار کنند، توجیه‌شده نیستند و با این افراد دیدار کرده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع دوم این است که این مسئله آگاهانه بوده و با شناخت قبلی این دیدار انجام شده است و باز هم باید نهادهای امنیتی خیلی جدی و محکم این موضوع را پیگیری کنند و تذکری جدی هم به مسئولان بدهند که چرا این ارتباط برقرار شده چون منافع ملی زیر سؤال رفته و دیدار با فردی ضد انقلاب کاری اشتباه بوده است.

کوثری در خصوص ورود کمیسیون امنیت ملی مجلس به دیدار مسئولان باشگاه پرسپولیس با فرد ضدانقلاب در باشگاه رئال مادرید افزود:‌ این مسئله چون هنوز اجرایی نشده کمیسیون امنیت ملی به آن وارد نمی‌شود اما قطعا کمیسیون فرهنگی مجلس این موضوع را پیگیری خواهد کرد هر چندنهادهای امنیتی هم باید این مسئله را پیگیری و دنبال کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس