کد خبر 354819
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

رئیس جمهور افغانستان با اشاره به ضرورت توسعه و پیشرفت شهر کابل و تبدیل آن به شهری مدرن گفت: برنامه توسعه این شهر به مزایده بین‌المللی گذاشته می‌شود.

به گزارش مشرق، «اشرف‌غنی احمدزی» رئیس جمهور افغانستان شب گذشته در نشست با تعدادی از فعالان جامعه مدنی و مسئولان شهرداری کابل در کاخ ریاست جمهوری گفت: وضعیت فعلی کابل پاسخگوی نیازهای مدرن امروز نیست و به طرح اساسی نیاز دارد.

وی افزود: قرار است در روزهای آینده کمیسیونی ایجاد شود تا بر اساس استانداردهای مشخص، افرادی را برای احراز سمت شهرداری کابل به وی معرفی کند.

رئیس جمهوری افغانستان گفت: بر اساس برنامه قرار است تا 2 سال دیگر، انتخابات شهرداری‌ها برگزار شود اما پیش از آن باید کمیسیونی با حضور اعضای جامعه مدنی، بخش خصوصی و نهادهای ذی‌ربط ایجاد شود تا معیارهای لازم برای انتخاب شهردار را مشخص کند.

احمدزی تصریح کرد: فرهنگ شهر نشینی باید در کابل نهادینه شده و مسئولان با مردم و بالعکس مردم با مسئولان شهرداری همکاری کنند.

رئیس جمهور افغانستان تأکید کرد: بر اساس امتیازاتی که مردم به عملکرد شهرداری در خیابان، ناحیه و شهر می‌دهند به شهرداری کارنامه داده می‌شود تا به این وسیله دولت از خواسته‌های مردم و نگاه آنها به عملکرد شهرداری آگاه شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اقشار ضعیف وآسیب پذیر ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    منظورش مناقصه است طفلک سوادش کمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس