کد خبر 354649
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳

منابع مصری از استقرار خودروهای زرهی و نیروهای امنیتی در ورودی های میدان التحریر و محیط اطراف موزه مصر و تعدادی از ساختمان های و تاسیسات مهم خبر دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای امنیتی مصر امروز جمعه در ورودی های میدان التحریر و محیط اطراف ساختمان ها و تاسیسات مهم از جمله موزه مصر، وزارت کشور، سفارت آمریکا و انگلیس و مجلس الشعب و ساختمان دولت مستقر شدند.

بر اساس این گزارش، خودروهای نظامی و دو خودروی زرهی در ورودی های منتهی به میدان التحریر به سمت عبد المنعم ریاض، طلعت حرب و سیمون بولیوار و همچنین یک خودروی زرهی در ورودی خیابان محمد محمود و پل قصر النیل مستقر شده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای ویژه تامین امنیت ساختمان وزارت کشور را بر عهده دارد و به همین منظور تعدادی خودروی زرهی و خودروی نظامی متعلق به نیروهای ویژه برای استقرار در دروازه اصلی ساختمان وزارت کشور اعزام شدند و همچنین نیروهای امنیت مرکزی به طور محسوس در دو خیابان الشیخ ریحان و منصور که منتهی به ساختمان وزارتخانه است، استقرار یافتند.

خیابان نوبار باشا که خیابان محمد محمود و وزارت کشور را به هم مرتبط می سازد، شاهد استقرار 2 خودروی نظامی است.

این در حالی است که ائتلاف حمایت از مشروعیت و «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر در بیانیه ای خواستار برگزاری تظاهرات گسترده امروز جمعه در حمایت از مسجد الاقصی و مخالفت با دولت مصر شده است.

ائتلاف مذکور همچنین بر حمایت از حرکت های دانشجویی مخالف با دولت تاکید کرد.

در یک هفته گذشته از آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه های مصر، دانشجویان تظاهرات هایی را در مخالفت با دولت برگزار کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس