وزیر بهداشت به انتشار فیلمهایی از اتاق عمل واکنش نشان داد و گفت: مطمئن باشید آنچه در فضای مجازی مطرح شده هیچ ارتباطی به مجموعه بیمارستانهای وزارت بهداشت ندارد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، دکتر سیدحسن هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: این چنین فیلمهایی مربوط به مراکز درمانی ما نیست البته همه نوع فیلمی را می‌توان ساخت، در اینترنت قرار داد و بعد هم کنار آن حاشیه ایجاد کرد و به نوعی باعث آزار مردم شد اما مطمئن باشید آنچه که اخیرا مطرح شده هیچ ارتباطی به مجموعه بیمارستانهای ما ندارد.

وی افزود: در بیمارستانهای وابسته به وزارت بهداشت صرفا فیلمهای آموزشی تهیه می‌شود، به عنوان مثال در حوزه چشم می‌توانم بگویم که روی میکروسکوپ‌های اتاق عمل که من خودم جراحی می‌کنم حدود 25 تا 26 سال است که دوربین نصب است و تمام اعمال ما ضبط می‌شود؛ البته از فیلم عمل و چشم بیمار فیلم گرفته می‌شود.

وزیر بهداشت افزود: مباحثی هم که اخیرا مطرح شده مشابه دیگر جوسازی‌هایی است که در فضای مجازی صورت می‌گیرد. مطمئن باشید که ساحت حوزه پزشکی از این آلودگی‌ها پاک است.

وی افزود: این قاطعیت هم به دلیل اطلاعم از مراکز دانشگاهی و دولتی است. البته من این فیلمها را مشاهده نکرده‌ام اما گزارشی از آن به من رسیده است. باز هم تاکید می‌کنم ساحت پزشکی از چنین مسائلی پاک است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohammad ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    واقعا فیلمه تاسف بار بوده ولی دلیل پخش فیلم اگاهی دادن به خانما بوده که متوجه خطرات اینکار باشن...
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    جناب آقای وزیر شما خیلی محترمید و مطمئنا بین همکاران شما فردی هم امکان داره که خیلی از شئونات و اخلاقیات را رعایت نکنه ولی اون فیلم کاملا واقعی بود و با آگاهی کامل تیم جراح و پرستار برداشته شده بود
  • جاوید ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    از هر ده ملیارد زن در طول تاریخ یک نفر هم اینقدر احمق نیست که چنین کاری بکند, چه ربطی به اطلاع رسانی داره؟ چیزی رو اطلاع رسانی می کنند که حداقل یک احتمال ضعیف برای وقوعش باشه نه احتمال نزدیک به صفر
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    کدوم فیلم ؟؟ کدوم بیمارستان ؟ یکی به من بگه از چی حرف می زنید؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس