کد خبر 353534
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

گزارش درخصوص لغو انتخابات هیات فوتبال استان تهران که حرف و حدیث‌های زیادی در ماه‌های گذشته در رسانه‎‌ها و محافل ورزشی به راه انداخته است را در «نسیم» بخوانید

به گزارش مشرق، مدیران فدراسیون و هیات فوتبال تاکنون چهار مرتبه برای برگزار مجمع انتخاباتی برنامه ریزی های لازم را انجام دادند که در نهایت این انتخابات توسط کمیسیون اصل نود و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران لغو شده است.

در شرایط کنونی و با وجود این که مسئولان اداره کل ورزش و جوانان تهران و کمیسیون اصل نود با ادامه حضور شیرازی در هیأت فوتبال استان تهران مخالف هستند، این مدیر قصد دارد در انتخابات شرکت داشته باشد و علی کفاشیان هم به مسئولان اعلام کرده که هرگونه تغییرات در هیات فوتبال باید با تصمیم مجمع عمومی اتفاق بیفتد و او به هیچ عنوان در امور انتخابات هیات فوتبال تهران برای جلوگیری از حضور شیرازی در انتخابات دخالت نخواهد کرد.

به این ترتیب مدیران فدراسیون فوتبال برای برگزار انتخابات هیات فوتبال استان تهران، چند روز پیش رسما از وزارت ورزش و جوانان برای فراخوان جدید استعلام گرفته‌اند. به این ترتیب قرار است مراحل انتخابات این هیأت فوتبال از ابتدا با انتشار فراخوان رسمی و ثبت نام از نامزدها انجام شود.

شیرازی دراین باره گفت: من در انتخابات شرکت می‌کنم و صلاحیت من برای حضور در انتخابات تایید شده بود. اگر مشکلی داشته باشم قطعا مجمع به من رای نمی‌دهد.

همچنین علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص به «نسیم» گفت: منتظر جواب استعلام فراخوان از وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات هیأت فوتبال هستیم اما شیرای می‌تواند در انتخابات شرکت کندو مجمع باید درباره مدیریت این مجموعه تصمیم بگیرد.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس