کد خبر 352480
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال گفت: در کلاسی حضور دارم که فقط ۲۴ نفر فرصت حضور در آن را پیدا می‌‌کنند.

به گزارش مشرق، هاشمیان در مورد حضورش در پیشرفته‌ترین کلاس‌های مربیگری در آلمان گفت: این کلاس‌هایی است که فقط ۲۴ نفر فرصت حضور در آن را پیدا می‌ کند و این برای من افتخار بزرگی است که در این کلاس‌ها حضور دارم. من فوتبال را کنار گذاشته‌ام و حالا مربیگری را خیلی جدی دنبال می‌‌کنم. دوست دارم با زحمتی که می‌‌کشم، بدون کمک گرفتن از کسی بتوانم به عنوان یک مربی به فعالیتم ادامه بدهم.

او ادامه داد: متاسفانه خیلی از مربیان ایرانی به دنبال فرصت هستند تا مدرکشان را بگیرند و بتوانند روی نیمکت تیم‌های لیگ‌برتری بنشینند ولی من دنبال این مساله نیستم. دوست دارم آموزش ببینم و مدرک خیلی برای من مهم نیست. وقتی آموزش لازم را برای نشستن روی نیمکت ببینی می‌ توانی در روزهای سخت مربیگری عملکرد بهتری را داشته باشی.

هاشمیان در پاسخ به این سوال که آیا می‌‌تواند به رویای خود که سرمربیگری در بایرن‌مونیخ است برسد هم گفت: من هرگز نگفتم می‌‌خواهم سرمربی بایرن شوم. همیشه گفته‌ام که این مساله رویای من است و رویا باعث پیشرفت هرکسی می‌‌شود اما واقعا سرمربیگری در بایرن کار بسیار سختی است. سخت‌تر از آن چیزی که فکرش را بکنید. حتی سرمربیگری در بوندس‌لیگا هم بسیار سخت است و باید دید شرایط چطور برای من رقم می‌‌خورد.

او در مورد بازگشتش به ایران نیز گفت: دوست دارم برگردم اما باید پیشنهادی هم وجود داشته باشد. با این حال حتما روزی به ایران برخواهم گشت و تجربیاتم را در اختیار جوان‌ها قرار خواهم داد. البته لازمه این مساله این است که خودم چیزهای زیادی را یادگرفته باشم. همانطور که گفتم اولین هدف من آموختن است.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس