کد خبر 351024
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

مدیر تیم‌های ملی گفت: با این قضاوتی که امروز شاهد بودیم حق میزبانی در مورد کشور کره جنوبی ادا شد.

به گزارش مشرق، رضا مشحون مدیر تیم‌های ملی پس از شکست تیم‌ ملی بسکتبال مقابل کره جنوبی اظهار داشت: چه بگویم؟ خود مردم قضاوت کنند بهتر است. هیچ‌وقت اعتقاد ندارم ما به داوری می‌بازیم اما امروز این اتفاق رخ داد. البته ما باید آنقدر قوی باشیم که داوران نتوانند باعث شکست ما شوند.

وی افزود:‌ حامد آفاق را له کردند و حدادی را زدند اما خطا را به نفع آنها می‌گرفت. با این قضاوت حق میزبانی در کشور کره را ادا کردند و البته قبول دارم تیم ما خوب شروع نکرد و با وجود اینکه 5 پوئن جلو بودیم آنها با حمایت تماشاگران‌شان توانستند ایران را شکست دهند.

مدیر تیم‌های ملی تاکید کرد: کره هیچ‌وقت نتوانسته بود ما را شکست دهد اما امروز این اتفاق افتاد، فکر می‌کنم داوران بهتری برای قضاوت این بازی بودند ولی آنها را برای رزرو گذاشتند.

وی تاکید کرد: به نظرم بچه‌ها در قسمت‌های مختلف خوب کار نکردند مثلا حدادی روی تور خوب نبود و شاید اگر توپ آخر او گل می‌شد سرنوشت برمی‌گشت. در مجموع دومی هم برای ما بد نیست اما ما نباید می‌باختیم و لیاقت ما طلا بود.

محمدرضا مشحون در پایان گفت: اعتقاد دارم که ما باید داور را جا مى‌گذاشتیم. بچه‌ها زحمت‌شان را کشیدند اما در لحظاتى که باید داور وجدانا کار مى‌کرد، نتوانست کار کند. بارها بچه‌هاى ما را زمین زدند اما داوران هیچ عکس‌العملى نشان ندادند و کره‌اى‌ها با این داورى، حق میزبانى را بجا آوردند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    قزاقها یه جوون 19 ساله(شناگر) رو میفرستن در عرض چند روز براشون 3 تا طلا میاره بعد ما 12 تا مرد 2متری میفرستیم(با کادر 20نفر) 10 روز خرجشون رو هم میدیم بعدش میگن نمیدونیم چرا باختیم!! این یه دونه نقره به چه درد کاروان ما خورد؟!!
  • ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    اقا داوری مشکل انچنانی نداشت این خودتان بودید که از قبل طلا را برای خودتان کنار گذاشته بودید و انگیزه ها را کاستید اقای مشحون ایا زمان رفتن شما و فامیل تان فرا نرسیده است ؟!!!!!
  • پسر ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    بسکتبال خوب شروع نکرد باید بعد از این تو هر رشته ای که کره جنوبی به ایران اومد هر بلایی که سرمون آوردن مقابله به مثل کنیم تا بفهمن یه من ماست چقدر کره داره
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    بی منطق ترین استدلالی بود که تا حالا شنیدم...
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    اولا بعد از انقلاب ایران هیچ قدرتی در زمینه داوری و کمیته های اجرایی هیچ ورزشی نداشته دوما همیشه مسولان ورزشی عادت دارن باخت مفتضاحانشون رو گردن داوری و...... بندازن سوما پول بیت المال رو یاد ندارن درست خرج کنن بعد مسابقات میان ماست مالش کنن مشرق میدونم نظرمو نمیذاری چون با اهداف عالیت نمیخونه
  • farhad ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    هر چی به جای خودش،مدال های رشته های گروهی با ارزشترین مدال هاست
  • فلاحی ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    شما همیشه انقدر بی منطقید ؟
  • فلاحی ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    شما ای که این حرفو می زنی کاشکه قبلشم یکم فکر کنی اگه آقایان مشحون نبودند الان ایران بسکتبالی نداشت ما همه مدیون برادران مشحونیم
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    بسکتبال که تیمهاش اکثرا خصوصیه فکر کنم بازیکنان میلیاردی فوتبال باشی خرج فدارسیون و تیم ملی اش هم اندازه 2 3 تا بازیکن فوتبال نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس