کد خبر 350710
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
به گزارش مشرق،‌ روزنامه ایران در اخبار ویژه های خود نوشت:


توصیف دیلی استار از روحانی

روزنامه دیلی استار چاپ لبنان از حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری قدرتمند و جویای صلح یاد کرد.به گزارش انتخاب این نشریه نوشت:عرصه سیاسی ایران به طرز شگفت انگیزی غیرقابل پیش‌بینی است، اما هفتمین رئیس جمهوری ایران با مهارت، شکیبایی و شهامت در حال غلبه بر مشکلات خود است.

واریز هزار میلیارد تومان به حساب یک خانم

از حساب بابک زنجانی عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس خبر داد از حساب بابک زنجانی اخیراً 1000 میلیارد تومان به حساب یک خانم واریز شده است. امیر عباس سلطانی در گفت‌و‌گو با یک روزنامه درباره بلوکه شدن حساب‌های وی گفت: «مدعی‌اند که حساب‌های داخل کشور زنجانی بلوکه شده، اما این چه بلوکه شدنی است که به همین تازگی هزارمیلیاردتومان به حساب یک خانم واریز شده است.»

جولان لیزینگ‌های کلاهبردار خودرویی

تازه‌ترین خبرها حکایت از این دارد که شرکت لیزینگی «خودروی نگین آفتاب» مبلغ 19 میلیارد تومان از مشتریانش دریافت کرده است بدون اینکه به تعهدات خود عمل کند. دادسرای ناحیه 2 تهران این شرکت را پلمب کرده و حساب‌های آن‌را مسدود کرده است.
خبرگزاری ایسنا در همین زمینه به تجمع مالباختگان مقابل مجلس اشاره کرده و گزارش داده است: در این شرایط اطلاعی از سرنوشت وجوه واریزی خریداران به حساب شرکت لیزینگ خودروی نگین آفتاب، در دست نیست و مسئولان دادگستری نیز تاکنون اعلام نکرده‌اند که چه میزان پول در حساب‌های توقیف شده این شرکت موجود است، چه تعداد از خریداران موفق به دریافت خودرو یا وجوه واریزی خود نشده‌اند و در نهایت سرنوشت وجوه واریزی مالباختگان چه خواهد بود؟



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    عزیز برادر آقای زنجانی و امثالهم مورد‌های استثنایی هستند که کله خیلی‌ از مال اندوزان قدرتمند در اخورشان گیر کرده، پس زیاد حرص نخور و از این اتفاقات تعجب نکن فقط کناری بنشین و بگو جل الخالق. اینجا ایران است عزیز برادر. ولکام تو ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس